• Lid sinds 28 september 2015

Shizen

Vianen ut

Amigo Mexicano

Gorinchem

Susanne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor De Lach

Grote keus, prima prijzen en leuk personeel! Als je vt voren besteld, staat je eten altijd op het afgesproken tijdstip klaar.

2. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Shizen

Het eten is zoooo lekker! De bediening supervriendelijk. Het enige minpuntje is dat het een beetje lawaierig kan zijn.

3. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Amigo Mexicano

Zeer vriendelijk personeel! Het eten was heerlijk en inderdaad grote porties!

4. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor De Tellerlikker

Bij binnenkomst rook je de sigarettenlucht direct.
    Degene die ons bediende was meer afwezig dan aanwezig. Misschien omdat we de enige in het restaurant waren? Verder smaakte de koffie met het gebakje wel, maar wij gaan er niet meer heen.

5. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Victoria
    Internationaal Winschoten

Het eten was prima, maar de serveerster (hoe vriendelijk ook) heeft, ondanks het rustige restaurant, aardig wat steekjes laten vallen. De muziek was meer te verwachten bij een cafetaria dan in een restaurant.

Ons zie je er helaas niet snel terug.

6. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor De Buik van Parijs

Prima restaurant. Heerlijk gegeten van de glutenvrije kaart. Bediening was erg vriendelijk en had er zin in. Een tafel had wat luidruchtige gasten, maar verder kom ik daar graag nog een keer.

7. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Brasserie Dendermonde

Geweldig. Altijd vriendelijk personeel. Ik moet glutenvrij bestellen, dus een broodje kan ik niet eten, maar ik krijg dan altijd (zonder dat ik erom hoef te vragen) extra salade of iets dergelijks. Prijs is ok.

8. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Bacchus Bistro

Zeer slechte ervaring. We hadden al tijden van te voren gereserveerd, omdat we een concert hadden. We waren er op tijd, vervolgens duurde het een kwartier voor we ons drinken hadden. Weer een half uur later en meerdere malen een poging gewaagd te hebben de aandacht van een serveerster te pakken te krijgen (die eerst alle andere gasten bediende die ruim na ons binnen waren gekomen), riep ik maar door het restaurant of wij ook nog een kaart mochten. Na weer een poos gewacht te hebben, kregen we eindelijk weer een beetje aandacht en konden we bestellen. Dus geen tijd meer voor een voorgerecht.
    Na een dik half uur/drie kwartier kregen we ons hoofdgerecht dat we naar binnen moesten werken, aangezien we anders te laat zouden komen voor ons concert. We hebben er uiteindelijk zo'n 2 uur gezeten voor 2 drankjes en een hoofdgerecht... En wat we kregen was ok. Maar ik ga hier nooit meer heen en raad het anderen zeker ook niet aan.

4,3
  9. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Broadway
    Amerikaans Utrecht

Goede sfeer, aardig personeel en natuurlijk heerlijke babyribs. Ik kom hier al jaren en elke keer is het om je vingers bij af te likken. ;)