• Lid sinds 13 december 2014

Bistro de Luif

Venlo

Susanne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Susanne 's profielfoto
    Susanne schreef:

Fijn dat jullie reageren. Jullie hopen dat we nog een keer komen, als jullie dat echt willen, dan moet je misschien overwegen om mensen in zulke situaties tegemoet te komen.
    Anders werkt dat uiteraard niet, ga niet nog een keer het risico lopen dat het tegenvalt en dan weer de volle mep betalen.
    Toch bedankt voor jullie reactie.

2. Susanne 's profielfoto
    Susanne schreef:

Toch bedankt voor jullie reactie.

3. Susanne 's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Bistro de Luif
    Internationaal Venlo

Vanmiddag een high tea gehad bij De Luif. Was erg karig. Soepje en broodjes waren lekker, alleen erg weinig. De zoetigheden vond ik ronduit slecht. Het waren voornamelijk koekjes en bastognekoeken! Die horen niet bij een high tea toch? We misten vooral de hartige hapjes. Het stond anders beschreven op de site. Bij afrekenen aangegeven maar er werd niets mee gedaan helaas. Jammer, niet voor herhaling vatbaar!

3,4