• Lid sinds 18 augustus 2019

Bazar

Rotterdam
  2. Bazar

Rotterdam

Sumi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sumi's profielfoto
    Sumi vindt Kwalitaria De Crimpenhof niet leuk

2. Sumi's profielfoto
    Sumi heeft een recensie geschreven voor Bazar
    Midden-Oosters Rotterdam

Bazar is er niet goed aan toe. Bozige mevrouw aan tafel. Wij bestelden het ontbijt. Oud brood. Koud en groen gekookt eitje. Slap flensje. Rare plakjes worst, alsof ze het uit een bak bij elkaar hadden geschraapt. Het is knap om deze bestelling te verpesten maar Bazar kan het.
    Gooi oud eten weg, huur vriendelijker personeel in.

3. Sumi's profielfoto
    Sumi vindt Bazar niet leuk
    Midden-Oosters Rotterdam

4. Sumi's profielfoto
    Sumi vindt de recensie door Sumi voor Happy Italy niet leuk

Zondagmiddag even een pizza eten. Niet druk. Tafeltje, drankje. Na ongeveer 25 minuten kwamen de pizza's. Helaas was het deeg niet gaar. Beetje geïrriteerd haalde een meisje onze borden weg. Dan maar nieuwe, zei ze.
    Die kwamen niet. Paar tafeltjes verderop gingen ook pizza's terug. Achter ons durfden mensen hun zalmsalade niet op te eten omdat de zalm grijzig was.
    Na dik een half uur hadden we nog geen pizza's. We waren het zat en gingen naar de kassa om onze drankjes af te rekenen. Het meisje zei dat onze pizza's zo uit de oven kwamen maar dat ze ze voor thuis zou meegeven, van de zaak. Anders gaan ze de prullenbak in. Maar daar stak de knorrige oude manager een stokje voor. Neenee, zei hij, tot de volgende keer, misschien gaat het dan beter. Geen excuses, niks.
    Volgende keer? Nooit meer. Happy Italy is Sad Italy geworden.

5. Sumi's profielfoto
    Sumi heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Volgende keer? Nooit meer. Happy Italy is Sad Italy geworden.

6. Sumi's profielfoto
    Sumi vindt Happy Italy niet leuk