• Lid sinds 26 mei 2015

ABC Restaurant

Velp nb

stoffer heeft nog geen foto toegevoegd

1. stoffer's profielfoto
    stoffer heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

He gezellig, onze pa en ma 35 jaar getrouwd en nemen ons gezellig mee uit eten met 8 volwassenen en 4 kleine kids. Dik 300 euro, het eten was super goed en het zag er allemaal goed uit. Behalve toen ze erachter kwam dat ze 3 stempel kaarten had waar de stempes op waren verdeeld en ook nog eens 9 stempels miste dus mijn ma gaat verhaal halen en zegt "je krijgt toch bij elke 10 euro een stempel, maar ik kom er nog 9 tekort kijk maar". Zegt zo'n chagrijnig persoon achter de kassa "je zult de kaarten wel verwisseld hebben met iemand". Nee zegt ze, "kijk heb hier de pin bon en de stempel kaarten". Niks dan een chagrijnig iemand die haar niet geloofde. Zo'n jonge snotneus die een volwassen iemand van alles heeft gezegd. Ze is maar weg gegaan, daar gaat dan de gezelligheid. En dan denk je fijn ik ga lekker met de kids en kleinkids mijn 35 huwelijksfeest vieren.. Dit was echt niet leuk. Jammer dat het zo verpest kan worden. Verder goede koks, heerlijk gebakken, top. En voor de meiden waar wij hebben gezeten daar bij die bloemen tafels. Compliment voor de goede service van de borden enz ophalen, wat werken jullie hard.