Schrijf een bericht

Login om een bericht te plaatsen op dit profiel.

Berichten van sonja

1. he sonja ik vindt het heel jammer dat je der zo over denkt maar de laatste keer heb ik de kipfile niet berekent de majo niet de extra rijst niet en volgens mij nog een drankjes wat moeten we nog meer doen en iedere keer is het goed gegaan heb je nooit wat gezegt iedere keer vroegen we aan jullie van is alles naar wens ja lekker en iedere keer krijgen jullie nog een drankje van het huis hoe vaak heb ik de extra dingen niet berekent heel jammer dat je voor paar asperges zo doet ja en als je vriendin een tzaziki heeft en 2 drankjes ja dan kom je op 10 euro lieverd ik hoop dat je me belt we kennen elkaar lang genoeg ik vind het heel jammer dat het zo moet gaan maar want ik heb ook een tel num en je kon me ook bellen we kenne elkaar lang genoeg maar hoe ik het zei ik hoop dat je me belt dat ik wat hoor van je ik ben aanwezig ps na 4 weken pas kom je met dit bericht sonja

1. Hi Soula, Vorige week zijn we weer bij je komen eten. Je had denk ik geen dienst, want we hebben je wel even voorbij zien lopen en even met je gepraat, maar daarna was je weer weg. We hebben dit daarom niet persoonlijk kunnen zeggen en ik doe het even via de mail. Zoals je weet eten we altijd heerlijk bij je, personeel is vriendelijk en het vlees smaakt ons altijd goed. Deze keer hebben we echter ook een punt waar we niet blij mee zijn. Ik had een gerecht van 15,75. Ik gaf aan dat de rijst, de friet en de salade weggelaten mag worden omdat ik die toch niet eet. vervolgens staat er 16 euro op de rekening. Het is maar 25 cent, maar moeten we extra betalen voor dingen die we niet nemen?? En ik had asperges als bijgerechtje. Los van dat ik ze niet lekker bereid vond, smaken verschillen immers, is 7,50 voor 2 asperges met een beetje spinazie ook wel aan de pittige kant. Ik had daar geen vlees of vis of iets bij, alleen 2 apserges met spinazie. We vinden het jammer dat het deze keer zo'n teleurstelling was, juist omdat we van jullie zo goed gewent zijn. We wilden het toch even met je delen, wellicht is dit zo niet de bedoeling geweest en kan dit aangepast worden zodat andere klanten niet met dezelfde klacht komen. Uiteraard is dit voor ons geen reden om niet meer te komen eten, want nogmaals, normaal is het geweldig. Maar we moesten het wel even kwijt.....Groetjes, Oscar en sonja

2. sonja lieverd ik denk dat er iets is mis gegaan neem me het niet kwalijk ik maak het goed met je kusjes

1. Hi Soula, Je bent toch van Rhodos in Arnhem? Ik zit sinds kort op eet.nu en heb je toegevoegd als vriend. Ik ben sonja en kom geregeld bij je eten. Wij zijn dat stel dat altijd hetzelfde eet, maar alles in het menu aan wil passen. Geweldig dat dat altijd kan hoor!! Tot snel