• Lid sinds 29 december 2015

Enschede
  3. -

Yam Yam

Hengelo

snofje heeft nog geen foto toegevoegd

1. snofje's profielfoto
    snofje vindt de recensie door Jan appelman voor Happy Italy leuk

Jan appelman

De pizza leek net alsof je een hap bloem aan het eten was. Het eten werd niet volgens de regels opgediend. 1 groot massa restaurant, dus al met al veel te duur voor wat je krijgt.

2,1
  2. snofje's profielfoto
    snofje heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Beleg redelijk, bodem te hard en rand te dik!

5,1
  3. snofje's profielfoto
    snofje heeft een recensie geschreven voor TAO

Zeer goed eten, we hebben de bediening vrije hand gegeven en kregen de ene heerlijke verrassing na de andere. Zeer vriendelijke en belangstellende bediening. Het is fijner een keer hier te eten dan drie maal bij een" normale "chinees . Een groot feest voor de smaakpapillen. Er hangt echter wel een stevig prijskaartje aan maar vergelijkbaar met een goed restaurant ongeveer het zelfde.

4. snofje's profielfoto
    snofje heeft een recensie geschreven voor Yam Yam

6 verschillende maaltijden afgehaald, vooral in verhouding tot de prijs, prima. Wordt vlot gereed gemaakt en goed verpakt. Bij aankomst thuis, na 15 minuten nog warm genoeg.

5. snofje's profielfoto
    snofje vindt de recensie door Henkmanz voor Yam Yam leuk

Henkmanz

Topzaak, kom er al tien jaar eens in de zoveel tijd als ik een keer écht wat lekkers wil en geen zin heb om te koken. Personeel altijd vriendelijk, döner altijd lekker, porties altijd groot en prima prijs. Wachten hoort erbij, als je kwaliteit wil.

Thumbs up!

6. snofje's profielfoto
    snofje heeft gereageerd op een recensie van Yam Yam

Onzinnige recentie , ik snap niet waarom je dit hier plaatst , totale onzin of je hebt het er zelf na gemaakt . Ik kom hier al jaren , nog nooit problemen gehad !