• Lid sinds 23 april 2017

Sushi Koi

Arnhem

ABC Restaurant

Velp nb

Simon heeft nog geen foto toegevoegd

1. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor Sushi Koi

Gewoon de beste sushi van Arnhem. Ze mogen alleen wel eens naar tablets overstappen in plaats van die smoezelige bestelkaarten en pennen. En wat raamdecoratie ophangen.

2. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

De meesten hier zijn razend positief, ik ben toch iets minder onder de indruk. Het is een leuke ervaring, al die verschillende restaurants en het meeste eten ziet er ook wel goed uit. Veel keuze en vooral ook voor kinderen een leuke ervaring. Een echte eetschuur met redelijk eten, maar de sushi bijvoorbeeld lang niet zo goed als bij een gemiddeld wokrestaurant, laat staan bij een sushirestaurant. Waar ik me enorm aan irriteer is dat de schalen/ borden waar het eten in ligt (de lekkerbekjes, de biefstukjes) vrij klein zijn en vol liggen (wel positief overigens) waardoor de tangen, inclusief handvat, boven op het voedsel worden gelegd. Persoonlijk vind ik het een vies idee dat een handvat wat waarschijnlijk door honderden handen is vastgepakt bovenop een stapel schnitzels wordt gelegd. Maar goed, aan de reacties hier lijk ik de enige te zijn die daarover valt. Voor een keer leuk, een superervaring, maar mij iets te massaal.