• Lid sinds 6 mei 2021

Silke Kristof heeft nog geen foto toegevoegd

1. Silke Kristof's profielfoto
    Silke Kristof heeft gereageerd op een recensie van Bruno's Foodcorner

Bruno Maasmechelen
    1. Gij hoort mijn gegevens niet te gebruiken!
    2. Dit wat hier staat is zo volgens u!
    3. En dan nog klopt de bestelling niet!
    4. Die paljas wat dat leverde en na een hele tijd dan terug kwam hoort eerst aan te bellen! en dan te wachten dat ik na onder ga! Die heeft boven niks te zoeken!
    5. Die hoort een mondmasker op zen muil te hebben inplaats onder zen kin !
    6. Die hoort beneden NIET met de duur te gooien!

En als deze discussie niet op zijn einde loopt neem ik verdere stappen! Ik ben het niet moe maar kots moe met jullie 🤮

2. Silke Kristof's profielfoto
    Silke Kristof heeft een recensie geschreven voor Bruno's Foodcorner

2 broodjes kip curry 1met groenten en 1 zonder groenten besteld met 2 blikjes drinken. Bij levering geen drank en niet de juiste broodjes. Aan de telefoon zeiden ze eerst we sturen de bezorger terug erna belde ze om te zeggen dat het niet op de bon stond maar hij zelf Wel zou komen dan heb ik nog terug gebeld om te zeggen dat de broodjes niet kloppen heb wel€20 betaald.
    Na een half uur is die pipo hier boven aan de deur van een appartementsgebouw wat al niet mag (hij moet onder aan de deur blijven bij de bel) dan had die een mondmasker ook nog onder een kin hangen dan heeft die nog een grote muil en zegt dat ik maar had moeten terug bellen voor de broodjes terwijl ik duidelijk wel heb gebeld omdat de broodjes niet klopte en dan zo een antwoord dat hem dat niet interesseert 🤮 Al verschillende keren voorgevallen. Bestel ik nooit meer!!! Dikke dikke nest bij jullie!!!
    Onbeschoft tot en met!!!!! Maarja dan zijn wij racisten eh 🤣

3. Silke Kristof's profielfoto
    Silke Kristof vindt Bruno's Foodcorner niet leuk