• Lid sinds 11 februari 2016
  • Leeftijd: 31
Van restaurant:

1. Eetcafé Shato

Breda

Shato Breda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Shato Breda's profielfoto
    Shato Breda vindt Eetcafé Shato leuk

Shato Breda

2. Shato Breda's profielfoto
    Shato Breda vindt de recensie door Roman voor Eetcafé Shato niet leuk

Roman

In een redelijk maar niet drukke Shato mijn broodje döner vooraf besteld.

5 Euro voor een simpele döner met vlees en knoflooksaus is ietwat hoog.

Het broodje was slap, en de hoeveelheid vlees was minimaal, wat een waardeloze tent!

1,4
  3. Shato Breda's profielfoto
    Shato Breda schreef:

Wij zijn genomineerd voor het beste restaurant van Breda! Wil je ook stemmen? Klik op de link:

4. Shato Breda's profielfoto

Bezorgen of afhalen
    Uiteraard is het mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Wil je snel geholpen worden? Bestel eenvoudig en snel op onze eigen website en wij zorgen dat je eten klaar staat op het door jou gekozen tijdstip. Betaal direct online snel en veilig met iDEAL, zo hoef je in de winkel niets meer af te rekenen.

Geen zin om de deur uit te gaan? Bestel snel en eenvoudig op onze eigen website en wij zorgen dat het eten wordt bezorgd op het door jou gekozen tijdstip. Wil je direct kunnen genieten van je maaltijd? Betaal direct online snel en veilig met iDEAL, zo hoef je aan de deur niets meer af te rekenen.*

*vanwege personeelstekort kunnen bezorgtijden langer duren dan u gewend bent van ons. Excuus voor het ongemak.

5. Shato Breda's profielfoto
    Shato Breda heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Shato

Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

6. Shato Breda's profielfoto
    Shato Breda vindt de recensie door Monique voor Eetcafé Shato leuk

Vriendelijk restaurantje, met heerlijke pizza's.

7. Shato Breda's profielfoto
    Shato Breda vindt de recensie door Arnaud de Klerk voor Eetcafé Shato leuk

Naar aanleiding van mijn vorige recensie heeft Shato contact met mij opgenomen en aangegeven dat het zeker niet hun gewoonte is om droog vlees te leveren en ze hebben mij korting gegeven op een nieuwe bestelling. Daarom dus voor 5 man Döner besteld met de benodigde frietjes, sauzen, broodjes & salade. Deze keer was alles in orde: Lekkere sappige Döner, zonder overdreven vet te zijn en lekkere frietjes.

8. Shato Breda's profielfoto
    Shato Breda vindt de recensie door Jaap voor Eetcafé Shato leuk

Geweldig, nog nooit zoiets gegeten, zo lekker top kwaliteit, beste shoarma, alles beste hele lekkere thee.

9. Shato Breda's profielfoto

10. Shato Breda's profielfoto
    Shato Breda vindt de recensie door Arnaud de Klerk voor Eetcafé Shato leuk

Besteld via thuisbezorgd.nl en netjes op tijd door een vriendelijke man afgeleverd. De frietjes, salade & döner waren oké. De kip, kebab & shoarma waren erg droog. Niet voor herhaling vatbaar helaas.

3,4
  11. Shato Breda's profielfoto