• Lid sinds 20 maart 2015

Arnhem
  2. -

Ni Hao

Dieren

senna heeft nog geen foto toegevoegd

1. senna's profielfoto
    senna vindt de recensie door Hannie voor Ni Hao leuk

Hannie

Wij hebben vaker hier afgehaald, maar de laatste tijd gaat de kwaliteit toch naar beneden. Babi pangang besteld in een maandmenu. Bij thuiskomst was de babi pangang bereid met kip ipv varkensvlees. Beetje lullig om niet te vermelden dat het varkentje op was! Verders een beetje kale bami en de loempia's vol tauge en weinig vlees. Verder is het eten redelijk.

2. senna's profielfoto
    senna vindt de recensie door senna voor Ni Hao leuk

senna

Erg slecht!
    Bestelling ging fout. De kip oud, tofu keihard, garnalen oud, mihoen geen smaak en soep laten staan.
    Kroepoek niet goed klaar gemaakt.
    Bestelling retour gedaan en geld terug!
    Bah, zoiets slecht nog nooit gegeten!
    Nooit meer!!

1 positieve stem1 negatieve stem
  3. senna's profielfoto
    senna heeft een recensie geschreven voor Ni Hao

senna

Erg slecht!
    Kroepoek niet goed klaar gemaakt.
    Bestelling retour gedaan en geld terug!
    Bah, zoiets slecht nog nooit gegeten!
    Nooit meer!!

1 positieve stem1 negatieve stem
  4. senna's profielfoto
    senna vindt de recensie door senna voor Sumo leuk

Ten eerste: de bediening eruit gooien, als je geen plezier hebt in je werk moet je kappen, arrogant dat ze zijn bah. Als je de eerste 2 rondes besteld zijn ze snel en daarna mag je wachten totdat je een ons weegt terwijl het gewoon van je tijd af gaat. En vullingen met avocado smaakt nergens meer naar, zo weinig avocado doen ze erin. Wij zijn daar echt best vaak geweest maar nooit meer. Tot nooit meer ziens sumo.

2,3
  5. senna's profielfoto
    senna heeft een recensie geschreven voor Sumo

2,3
  6. senna's profielfoto
    senna vindt de recensie door Leonie voor Sumo leuk

Gisteren avond voor het eerst bij sumo wezen eten. We hadden niet gereserveerd dat was gelukkig geen probleem. Eten was top en we werden vriendelijk ontvangen. Helaas pakte bij de 3e ronde niemand ons kaartje meer vd tafel en moesten we het zelf aangeven. Tot ons verbazing gaven we een meisje ons kaartje en werden we met een heel chagrijnig blik aangekeken en zo van ja ik pak t kaartje al hoor aangekeken. Erg jammer, klant is koning. Probeer een gastvrije indruk achter te laten. Dat was bij dit meisje absoluut niet.

6,7
  7. senna's profielfoto
    senna vindt de recensie door Femke voor Sumo leuk

Afgelopen weekend hebben een vriendin en ik hier met de lunch gegeten. Voor elke ronde hebben we minsten een half uur moeten wachten, wat al irritaties opleverde. Daarnaast hebben de medewerkers/serveersters bij Sumo een tunnelvisie. Je kan zwaaien, wuiven of roepen wat je wilt, maar ze horen of zien je niet. Je moet ze bijna laten struikelen als je zijn of haar aandacht wilt. Het personeel is ook nog eens niet bepaald vriendelijk en reageert veelal erg stug/chagrijnig.

De sushi zelf was ook niet echt geweldig. De stukken waren zo groot dat je een stuk sushi niet in één hap weg kon krijgen. De sesamolie was overigens wel erg lekker, maar eten bij Sumo.. nooit maar dan ook nooit weer!

4,5