• Lid sinds 9 maart 2014

Doetinchem

Saskia van Dam heeft nog geen foto toegevoegd

1. Saskia van Dam's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Saskia van Dam's profielfoto
    Internationaal Doetinchem

Zoals gezegd 1e paasdag gereserveerd en het was weer zo gezellig, wij hebben met 14 personen van een heerlijk paas diner genoten.

Wat geweldig, we namen bijna allemaal het "speciaal voor u gekozen". Dit was Wagyu met asperges en roseval aardappelen.

Nog nooit Wagyu gegeten, omdat het mij altijd veel te duur is, maar bij Bikken een gerecht van super kwaliteit voor een kleine beurs prijs. De overgang die is gemaakt naar streekproducten is in een woord geweldig, je proeft het echt: vers, vers, vers.

En toen het ijs, van een ijsboerderij in Hummelo, iedereen stil. Ik had het bitterkoekjes ijs genomen, even was ik weer terug in de tijd bij oma. De smaak van bitterkoekjes is zo geweldig in het heerlijke roomijs.

Ik was al fan van dit restaurant, maar nu met de omslag naar streek producten ben ik nog meer overtuigd dat Bikken het beste restaurant is in Doetinchem.

Snel tot ziens maar weer vanuit Winterswijk,
    Saskia

3. Saskia van Dam's profielfoto
    Internationaal Doetinchem

Vandaag met de meiden weer bij Bikken geweest na een hele dag cursus en weer zoals altijd heel tevreden. Dit keer de Tournedos met Saint Angurkaas genomen, wat een verrassende smaak. We komen allemaal weer terug voor het lekkere eten en de gezelligheid. Snel voor 1e paasdag gereserveerd.
    Saskia

4. Saskia van Dam's profielfoto
    Internationaal Doetinchem

Vanuit Winterswijk gereserveerd voor mijn verjaardag 8 maart met 6 vrienden bij Bikken. Geweldig, moet ik zeggen. We werden gastvrij geholpen en hebben een heerlijke avond gehad.
    We zijn al eens eerder geweest met het bedrijf, met een grote groep, toen ook al heel goed gegeten. Gisteren was het eten wederom heerlijk, vooral het proeverijtje bij de voorgerechten was voor ons een verrassing.
    Wat ons beviel waren ook de streekproducten waarmee dit restaurant werkt. De gerechten hadden allemaal een heerlijke smaak. Voor mijn verjaardag had het restaurant ook een verrassing geregeld met het dessert, gewoon helemaal geweldig.
    Het was behoorlijk druk, maar om ons heen konden we de ontspannen sfeer goed merken. Niemand werd weg gekeken omdat de tafels leeg moesten voor een bepaalde tijd. Dat hebben we wel eens anders mee gemaakt in Doetinchem.