• Lid sinds 9 augustus 2012

Eetcafé Groothuis

Emmen

Delphi

Emmen

Sas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sas's profielfoto
    Sas heeft een recensie geschreven voor Weerter Bazaar
    Internationaal Weert

Sas

Prima gezellig direct aan de voet van de kerk. Heerlijk op terras gezeten. Eten erg smakelijk en goede kaart. Bediening vriendelijk en netjes.

2. Sas's profielfoto
    Sas heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Groothuis

Al vaak gegeten bij Groothuis omdat het restaurant/café sfeer zo gezellig is en het natafelen erg leuk. Super!
    Helaas is de smultoren van het menu verdwenen, wat onze inziens een topper was! Allemaal kleinere hapjes. Kan zoiets niet terug komen in desnoods een wat minder onhandige toren??!! Verder vonden we de keus wat klein worden met de nieuwe kaart en helaas is ook de "schatkist met kadootjes" verdwenen voor de kinderen. Net die kleine dingen die het nog specialer maken. Bediening over het algemeen prima! vlotte nette service en het eten smaakt prima. Hopelijk letten ze een beetje op de prijs want het begint langzaamaan wel duur te worden...

3. Sas's profielfoto
    Sas heeft een recensie geschreven voor Delphi

We komen er regelmatig. Prima grieks eten, zoals het hoort te zijn bij dit soort restaurants. Neem geen voorgerecht, want het hoofdgerecht is veel! Giros is heerlijk knapperig en niet vet! Top! Zaiziki ook heerlijk! Bediening over het algemeen prima en vlot. Kleine tip.. ga voor een heerlijk ijsje even naar de overkant (Toscane) aangezien de ijsgerechten niet zo bijzonder zijn bij de Griek, maargoed wij komen dan ook puur voor het heerlijke griekse vlees!