• Lid sinds 11 augustus 2010

Visrestaurant Oost

Harderwijk

Visrestaurant Oost

Harderwijk

S.Mascilongo heeft nog geen foto toegevoegd

1. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft gereageerd op een recensie van Alberto's

Beste Frankie,
    Ik heb met Albert gesproken inmiddels.

Ik wil je even zeggen dat je door de mand bent gevallen. Je hebt een recensie geplaatst met allemaal 10en m.b.t. Alberto's. Dat hoort personeel niet te doen!
    Is misplaatst. Ik zou het er maar afhalen.

gr.
    Sandro.

2. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor Alberto's

Mijn twee favoriete gerechten staan op de kaart dus die maar bestellen dan, per slot van rekening herken ik daar een 'Italiaanse' kok aan. Spaghetti Carbonara, al dente graag. Helaas... pap was het. De smaak redelijk maar dit is echt fout. Saltimbocca als hoofdgerecht. Kijk, er zijn twee manieren om dit gerecht te bereiden. Of als origineel, kalfs-medaillons belegd met Parmaham in een witte wijn- saliesaus, of als Involtini, opgerold. Dit was echter een soort tournedos met een plakje ham. Neen, heeft niets met Saltimbocca te maken. Ik heb mijn schouders maar weer eens opgehaald. Noem je restaurant dan een Mediterraans iets, maar niet Italiaans.

Ik zie dat er geïnvesteerd is in de inrichting, maar er moet ook geïnvesteerd worden in de kwaliteit van het personeel. Waarschijnlijk minimum-loners, lekker goedkoop, ...en lekker onervaren en slordig. De bedrijfsleider (of misschien wel de eigenaar) bemoeit zich alleen met zijn personeel en kijkt een beetje hoe het loopt. Man... trek een schort aan en werk mee of laat zien dat je de baas bent en bemoei je met je gasten.

Ik laat het hier bij. Wil je meer weten wat ik er van vind, over de bediening etc. bel me maar. Dit bezoek zal waarschijnlijk geen vervolg krijgen.

4,1
  3. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor New China City II

Tijdens een fair in het Hilton tussendoor even hier gegeten. Blij verrast waren we. Erg lekkere gerechten en volgens ons smaakt dit méér chinees dan wat we gewend zijn bij tal van anderen. Als ik weer eens in de buurt ben gauw weer daar naar toe.

4. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor La Scala

Eigenaresse Tosca heeft er erg veel zin in, dat is wel te merken. De pasta's en de antipasta zijn erg lekker bereid. Geen speciale kaart maar wel erg lekker. Er mag van mij wat meer aandacht gegeven worden aan de 'contorni' van de hoofdgerechten zoals een mooie salade en mooie groenten o.i.d. De keuze in hoofdgerechten mag ook wel iets uitgebreider. Het is erg gezellig in de overdekte 'buitenplaats. Nu in een paar maanden een paar keer gegeten. Kom nu graag regelmatig weer daar.

5. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor Van Puffelen

Een soort Café Restaurant wat je moet liggen. We kregen een tafel vlak bij de keuken in een enorm donker hol. Bijna bruin café achtig, érg bruin, gewoon jammer. Warmte ontbreekt weliswaar maar er komt veel volk en het kan er wel gezellig zijn. De kaart niet denderend qua menu maar we hebben redelijk gegeten. Het visgerecht van mijn vrouw was enorm goed bereid maar mijn vleesgerecht en dat van mijn vriend was anders gebakken als we hadden gevraagd. In principe prima gegeten maar ik stond buiten niet te juichen.

6,1
  6. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor De Rooise Boerderij

Op doorreis bij toeval ontdekt. Deze mooie boerderij viel direct op toen we even van de snelweg afweken om iets te eten. Prima keuze bleek later. Een bijzonder vriendelijke ontvangst van de eigenaar gaf al een eerste goede indruk. De menukaart was best wel verrassend. Mooie gerechten vooraf, en de hoofdgerechten waren niet mis als portie. Een mals stuk ossenhaas en een mooie moot roodbaars wat allemaal perfect bereid was. Een lekker dessert ronde het bezoek af.
    We hebben even lekker gegeten en kunnen dit restaurant zeker aanraden.

7. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor Visrestaurant Oost

Kort geleden wederom met gezin hier gegeten. In een paar woorden; We hebben werkelijk ontzettend goed gegeten. En eerlijk is eerlijk; Stef wordt steeds beter, net als een oude Port ( dat had ik al gezegd).
    Top Stef! Je gaat straks een paar andere bekende * voorbij.

8. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor De Dolle Griet

Waar gaan we eten? Een rondje binnenstad-lopen bracht ons bij 'de Dolle Griet'. Zat weliswaar vol maar we liepen toch even naar binnen. Gelukkig maar :)
    Om een lang verhaal kort te maken; Prima gegeten, fijne ambiance, gezellige huiskamersfeer, prettige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Als je het concept snapt (staat ook op de kaart geschreven) dan ga je echt niet met een hongerig gevoel de deur uit.
    Wil je 2 gangen, neem je er 2. Wil je meer dan neem je er 4 of 5. Gewoon eens doen!

9. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo schreef:

Wil je 2 gangen, neem je er 2. Wil je meer dan neem je er 4 of 5.

10. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor Lust
    Internationaal Hilversum

Na een drukke zondag toch nog even bellen met Lust om te vragen of ik nog iets kan komen eten. Het is inmiddels tegen tienen 's avonds. Geen probleem... en tot mijn verbazing kom ik binnen in een volle tent, op zondag dus tegen tienen!

Een superzacht stukje vlees gegeten, magnifique klaargemaakt en Marcel sloofde zich weer eens uit door gewoon nog eens even verse pasta te draaien en dat als bijgerecht op tafel te zetten.

Ik zou zeggen; reserveer daar maar, gewoon uitstekend!

11. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor Gallura

Ik wil Emanuele en Celeste feliciteren met het artikel.

In 'de Smaak van Italië '. Een pluim en een duim!

12. S.Mascilongo's profielfoto
    S.Mascilongo heeft een recensie geschreven voor Visrestaurant Oost

Onlangs de 8ste van de 8ste onze trouwdag maar weer eens gevierd, met zijn tweetjes in 'OOST' het nieuwe vermaakverblijf van Stef Oosterhuis. Genoten van een mooi menu. Niet duur, goede kok, leuke inrichting, nette bediening. We komen daar straks graag terug.

In één woord : Fantastisch...... het tweede woord: Lekker....

Stef is als een oude port,.... wordt steeds beter.

Maar als het om de espresso gaat, dan zou ik............Ach laat maar.