• Lid sinds 28 januari 2011

Soho

Eindhoven
  3. Soho

Eindhoven

rosu heeft nog geen foto toegevoegd

1. rosu's profielfoto
    rosu vindt Sami niet leuk
    Eetcafé Uden

rosu

2. rosu's profielfoto
    rosu heeft een recensie geschreven voor Soho

Soep èn wok besteld. De gerechten kwamen niet na elkaar, maar tegelijkertijd. Dat geeft gelijk het gevoel of je snel moet eten omdat je wokgerecht anders koud is. De wontonsoep kan ik niks over zeggen, deze was heerlijk. Het wokgerecht daarintegen was echt niet lekker, noodles waren niet gaar, het waren ook echt alleen maar noodles. Niks geen groenten er doorheen. Dus geen gare, saaie noodles met een paar stukjes "geroosterd" (<--tenminste dat zeggen ze) varkensvlees. Wanneer je dit aangeeft wordt er door het personeel niet op gereageerd. Ook geen gedag wanneer gasten weggaan. Eens maar nooit weer voor ons!

2,6
  3. rosu's profielfoto
    rosu heeft Soho toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. rosu's profielfoto
    rosu vindt de recensie door CMHP voor Soho leuk

Een keer en nooit meer. De kip was rauw, de noodles waren koud, je bestelt rijst maar krijgt noodles. De bediening pakt je bestek af als je deze niet gebruikt, de bediening heeft er geen zin in: vraagt niet of het gesmaakt heeft en zegt geen gedag. Wij komen hier dus nooit meer.

1,9
  5. rosu's profielfoto
    rosu heeft een recensie geschreven voor Etenstijd
    Internationaal Tilburg

Helemaal geweldig als je kinderen hebt! Dit restaurant is niet bedoeld voor een romantisch etentje. Goed eten, voor ieder wat wils, betreft de kinderen: aan alles hebben ze gedacht!

6. rosu's profielfoto
    rosu heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Raadhuis

Erg vriendelijk en professioneel personeel. Heerlijk eten met een hoofdletter H! Een minpuntje: ik ben geen grote eter, maar zelfs ik vond het wat weinig.