• Lid sinds 16 februari 2010

De Gevulde Ridder

Maarssen

Galecop Yu Yi

Nieuwegein

Rosanne van Wijnbergen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto

Bewaren in lijst Sluiten
  2. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto
    Rosanne van Wijnbergen heeft een recensie geschreven voor Carlos
    Surinaams Maarssen

Lekker Surinaams eten! Bediening is jong, vriendelijk en snel.

Eet u in het restaurant, dan zijn de gerechten zeer zeker niet in kleine proporties!

3. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto
    Rosanne van Wijnbergen heeft een recensie geschreven voor De Gevulde Ridder

Een paar maanden geleden met oud-collega's lekker gegeten hier.

Het is niet groot, de stoelen zijn niet erg comfortabel en de wc: daar moet je niet al te groot of te stevig van lichaamsbouw voor zijn... Maar:

Het belangrijkste wat je komt doen in een restaurant is natuurlijk: Lekker eten! En daar bent u bij "De Gevulde Ridder" zeker aan het goede adres!

4. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto
    Rosanne van Wijnbergen heeft een recensie geschreven voor Steakhouse De Nijl

Voor rijkelijk belegde en smaakvolle pizza's bent u hier zeker aan het goede adres!

Zowel de Egyptische gerechten als de standaard gerechten (hamburgers, saté en dergelijke) zijn erg goed van smaak!

Het enige wat ik minder lekker vind, is de te zoete pepersaus. Voor de bereiding hiervan wordt teveel room gebuikt, waardoor de pepersaus niet meer zo peperig is, als u begrijpt wat ik bedoel.

Dan hebben we natuurlijk Mike en zijn ouders (de eigenaren) die u bedienen en die zijn altijd even vriendelijk!

Ook de bezorging is vaak vlot en erg beleefd.

5. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto
    Rosanne van Wijnbergen heeft een recensie geschreven voor Dimitra Fastfood

Lekkerste Griekse afhaal/bezorgservice in Nieuwegein!

Alle vleessoorten zijn altijd goed gebakken / geroosterd. De knoflooksaus is erg stevig van smaak en de Tzatziki is ook errug lekker!

Het duurt nooit extreem lang voor het bezorgd is.

Kent u de smaken van Dimitra en bevalt het u? Dan kan ik u ook een familiereataurant van hen aanraden: Restaurant Nikos op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht.

6. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto
    Rosanne van Wijnbergen heeft een recensie geschreven voor Barca II
    Afhaal en bezorg Nieuwegein

Vroeger was dit ons favoriete restaurant: van mijn vader, moeder, broer en schoonzus. Wij aten hier sowieso meerdere malen per jaar als gezin en mijn vader was er vaste klant met zakenrelaties.

Wij werden altijd goed geholpen en het eten was uitstekend! Kregen vaak een kopje koffie van de zaak. En als de eigenaar er zelf niet was en bijvoorbeeld binnenkwam als wij net wilden gaan, mochten we niet weg zonder iets van hem gedronken te hebben.

Echter toen wij een jaar geleden voor het eerst zonder mijn vader kwamen eten (die helaas 2,5 jaar geleden is overleden), was de eigenaar niet meer zo behulpzaam en vriendelijk naar ons als vaste klanten, alsof hij ons niet meer kende zonder dat mijn vader erbij was. Er zaten mensen uit de privésfeer van de eigenaar en die kregen alle aandacht. Had dit nooit van hem verwacht!

Verder was mijn voorgerecht die dag niet warm / gaar, de carpaccio was ultradun (was voorheen ook nooit) en we moesten bijna 1,5 uur op ons hoofdgerecht wachten. U begrijpt dat wij ons als vaste klanten erg genegeerd voelden en dat wij besloten hebben om hier nooit meer te eten.

Mijn eindcijfer is dan gebaseerd op ons laatste bezoek en niet op mijn ervaringen uit het verleden, toen wij daar nog met veel plezier kwamen.

7. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto
    Rosanne van Wijnbergen heeft een recensie geschreven voor Galecop Yu Yi

Afhaal Galecop is Het beste Chinees/Indische specialiteiten restaurant van ik denk niet alleen Nieuwegein, maar van alle restaurants die ik ken. Vind het erg jammer dat het alleen maar afhaal is, denk dat een restaurant het ook erg goed zou doen.

Het vlees is bijna altijd volledig vetvrij, goed op smaak en nooit te droog of te klef.

De dame met haar zoon en dochter die vaak de bestelling opnemen zijn altijd erg gastvrij en vriendelijk.

8. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto
    Rosanne van Wijnbergen heeft een recensie geschreven voor Poelzicht

Poelzicht heeft altijd erg lekker eten. Het eten is behoorlijk smaakvast en ze hebben unieke, leuke benamingen voor hun gerechten.

Vooral in de zomer is Poelzicht met haar terras een superrestaurantje om lekker te genieten vlak aan de Lek.

De bediening is vriendelijk en vooral de eigenaar houdt wel van een geintje en brengt graag humor bij zijn gasten. Poelzicht is bij uitstek DE ontmoetingsplek in Vreeswijk!

9. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto
    Rosanne van Wijnbergen heeft een recensie geschreven voor Bourgondisch Vreeswijk

Heb bij Bourgondisch Vreeswijk gegeten toen het nog vrij kort open was.

Het was er erg druk! Mijn zus en ik hadden geluk dat er nog een tafeltje voor 2 over was, wij hadden namelijk niet gereserveerd...

Het eten was erg lekker, vooral de verse, eigengemaakte patat (alleen de mayonaise moesten we er apart bij bestellen).

De schnitzel die ik besteld had was niet al te klein, ik schrok best van de grootte... Niet dat ik het erg vond, want ik ben gek op een goed stuk vlees!

Het restaurant (voorheen peuterspeelzaal of school als ik me niet vergis) is gezellig ingericht en de bediening is erg vriendelijk.

10. Rosanne van Wijnbergen's profielfoto
    Rosanne van Wijnbergen heeft een recensie geschreven voor Wong's Place
    Chinees-Indisch Rotterdam

Het personeel van Wong's Place maakt erg lekker Surinaams / Indisch / Chinees eten. Het eten is smaakvast en de prijs is zeer goedkoop in verhouding met de kwaliteit (zeker als ik de prijzen vergelijk met mijn eigen woonplaats). Verder is meneer Wong zelf altijd vrolijk en erg vriendelijk!

Ik kijk altijd weer uit naar een lekker gerecht of een heerlijk broodje, die mijn vriend wel eens vanaf zijn werk voor mij meeneemt.