• Lid sinds 2 augustus 2013

Restaurant A1

Deventer

Mister Shi

IJmuiden

Ron B heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ron B's profielfoto
    Ron B heeft een recensie geschreven voor De Viszaak Colmschate

Dat er een viszaak op de Flora in Colmschate zat wist ik al een tijdje maar toen ik onlangs via een bezorgsite erachter kwam dat ze ook complete menu's leverde ben ik er zelf maar eens naar binnen gestapt en werd daar geholpen door een ontzettend aardige dame. Heb daar een kablejauw menu besteld. Dat bleek bij thuiskomst een schot in de roos, dit menu was HEERLIJK, weet nu 1 ding zeker dat ze mij als vaste klant erbij mogen schrijven, denk dat ik hier nu iedere week wel een vismenu ga halen.
    Heb ik dan geen ktitiekpuntje, jazeker wel, had patat erbij besteld maar kreeg aadrappelschijfjes en wat was ik achteraf blij dat ze zich vergist hadden ook deze waren heerlijk :-)

2. Ron B's profielfoto
    Ron B heeft een recensie geschreven voor Restaurant A1
    Internationaal Deventer

28 juni gereserveerd voor 5 personen om een verjaardag te vieren bleek het zo druk te zijn dat je niet eens kon parkeren, na vier rondjes over het terrein te hebben gereden maar naar een ander restaurant uitgeweken. Reserveren heeft dus geen enkele zin.

Beetje jammer, afgebeld omdat we daar totaal niet konden parkeren waar je alleen een sorry krijgt en je het verder maar uit moet zoeken. Service een 2 (ben ik nog mild)

3. Ron B's profielfoto
    Ron B heeft een recensie geschreven voor Mister Shi
    Chinees-Indisch IJmuiden

Na een kitesurfsessie of gewoon strandbezoek is het heerlijk om daar te eten, motto: veel voor weinig en nog lekker ook.
    Gaan er altijd eerst even eten voordat we weer terug rijden naar Deventer. Top !