• Lid sinds 12 juli 2023

Jasmijn & ik

Utrecht
  2. Jasmijn & ik

Utrecht

1. Bij Jasmijn en ik in Utrecht heb ik een fantastische ervaring gehad. De Boeddha buikjes, gevuld met groenten en shiitakes, waren heerlijk knapperig. De gestoomde buideltjes met gamba's en bamboe waren verrukkelijk, evenals de dunne plakjes eendenborst met abrikozenchutney. Het toetje, gestoomde zwarte kleefrijst met mango-kokossaus, was een feestje voor mijn smaakpapillen. De sfeer in het restaurant was fijn en het personeel was lief en behulpzaam. Een absolute aanrader voor liefhebbers van Aziatisch eten in Utrecht!

2. Rommert Crépin's profielfoto
    Rommert Crépin heeft een recensie geschreven voor Jasmijn & ik