• Lid sinds 2 augustus 2010

China Garden

Venlo

Boeddha

Venlo

RoJo heeft nog geen foto toegevoegd

1. RoJo's profielfoto
    RoJo heeft een recensie geschreven voor China Garden

RoJo

Menu E besteld. Smaken waren redelijk. Menu voor 3/4 personen? Alles in diepe halve bakjes. Garnalen kon ik op 1 hand en 2 vingers tellen, char sieuw halve bak met taugé, ossenhaas uiteraard meer champignons t.o.v. ossenhaas.
    Dit was het duurste menu... gaan we dus niet meer doen. Nasi en bami voor 4 personen... ga je niet halen.

We wilden eens een ander Chinees uitproberen; dat zal dus zeker niet China Garden worden!

5,7
  2. RoJo's profielfoto
    RoJo heeft een recensie geschreven voor Boeddha
    Chinees-Indisch Venlo

1 aug 2010.

Vandaag het menu van 23,50 afgehaald. 4 stokjes "sate" die zwart waren van de ketjap en ook alleen naar ketjap smaakten, schijf citroen en sla onder in het bakje!?!
    Wong tang soep met sla? Wat normaal paksoi moet zijn. Char sieuw met schijf ananas en alleen maar de pakjes marinade smaak. Oke de Bami en nasi, kroepoek, (geen atjar of sambal "bij") en volgens mij visfilet in een dikke deegjas waren te eten. Sinds onze favoriete kok gestopt is zoekende naar een goed chinees restaurant in Venlo.
    Ben teleurgesteld, heb hier in het verleden toch goed gegeten bij de oude eigenaar.

Groetjes Ro.

2,5