• Lid sinds 8 november 2011

El Bando

La Maschera

3. La Maschera

Assen

Rob heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Sinbad
    Italiaans Assen

Respectloos naar eten toe. Dat wat je besteld krijg je niet. Onherkenbare bagger. Echt ongelooflijk dat ze daar een lijst als menu betitelen.. Echt heel erg slecht!

1,8
  2. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor El Bando
    Steakhouse Assen

Een aantal weken terug hier gegeten met de bedoeling om meer te kletsen dan te eten maar het moest wel goed van smaak zijn. Dat was het!
    Met z'n tweeën gekozen voor het Tapas arrangement en lekkere wijn er bij. Prima!
    Het bedienend personeel was uitermate correct.
    Helaas die avond mijn iPhone kwijtgeraakt maar het avondje El Bando maakte veel goed. Binnenkort weer!

3. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor La Maschera

We hebben geweldig kunnen eten bij La Maschera! Het bedienend personeel deed haar best om het de gasten goed naar hun zin te maken. Heel goed!
    Ondanks de drukte werden de pizza's vlot gebracht. We werden blij enthousiast over de kwaliteit.
    Zeker de bodems waren heerlijk dun en goed van smaak en de pizza's waren verder ruim belegd met onze voorkeuren. Hulde voor de chef en zijn mooie kokkin :)
    Prijs/kwaliteit is uitstekend te noemen en na een heerlijke huisgemaakte Tiramisu kon er nog net een kopje koffie en een Strega bij.
    Voldaan en dus een top avond dankzij dit mooie restaurant.
    Dat één pizza niet voldoende zou zijn voor één persoon zegt meer over de persoon als over dit restaurant.
    (tip: deel de pizza nooit met je kinderen maar gun hun een 'eigen' kinderpizza, dan is iedereen wel gelukkig :)

4. Rob's profielfoto
    Rob heeft La Maschera toegevoegd als favoriet restaurant