• Lid sinds 19 december 2011

Utrecht
  2. -

Beachclub Kaap Hoorn

Haren

Rob Bor heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob Bor's profielfoto
    Rob Bor heeft een recensie geschreven voor Beachclub Kaap Hoorn

Wat een teleurstellende horeca ervaring. Tijdens ons diner naar ons en klanten om ons heen toe zeker 20x "onze excuses" gehoord voor iets wat fout ging. Personeel heeft geen enkel idee wat de gerechten inhouden. Mijn vrouw wilde weten wat vegatarisch gerecht Roasted chilli-frittata | Met rucola inhield. Na overleg met keuken: "een eiergerecht". Het was ook niet meer dan dat. Een omelet met zuinig gebruik van wat Italiaanse kruiden begeleid met wat grof gesneden groente. Sloeg helemaal nergens op! Wat een gemakzucht. Op navraag werd door de keuken gereageerd met: "Thats it". Mijn vrouw heeft er nauwelijks van gegeten. Mijn Spare ribs waren kapot gekookt en en smaakte alsof het al 3x opgewarmd was geweest. Hele avond met een vervelend maag gevoel gezeten. Spareribs Aldi Diepvries is beter te verteren. Kaap Hoorn een gaarkeuken met ondeskundig personeel of te wel een groot verloop aan studenten lijkt het wel. Hoe zou dat toch komen dat grote verloop?

2. Rob Bor's profielfoto
    Rob Bor heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Utrecht

2 volwassenen en 2 pubers
    Prijs/kwaliteit in relatie tot de ambiance: oke, wel wijn drinken, want € 5,10 voor 25 ml bier.
    Communicerend: bierdrinkers niet welkom.

Haal de ambiance weg, dan is het eten magertjes.
    Zeg maar voorafjes op een groot bord.
    - Kleffe hap pasta met 8 Gamba's zonder veel smaak. Knoflook op?
    - Ravioli, ziet er depressief uit.
    -Tiramisu, smakeloos. Wat een kille hap.

Nagerechten stelde ook niet veel voor.

5,3