• Lid sinds 30 augustus 2015

El Vino

Amsterdam

1. rikspiek's profielfoto
    rikspiek heeft gereageerd op een recensie van El Vino

Triest,dat u niet op alle punten eerlijk reageerd.
    Hoe is het mogelijk dat iedereen, kijk naar alle recensies, vol lof zijn en iedereen is blij én happy?
    Autentisch,altijd vers lekker en heerlijk bereid,is de conclusie van iedereen,behalve u.Wij vermoeden dat er anderen dingen hier af spelen....
    Wij komen graag bij jullie eten,en wie weet,wordt het straks een "eye opener"?

2. rikspiek's profielfoto
    rikspiek heeft gereageerd op een recensie van El Vino

Wij begrijpen haar kritiek helemaal niet. Wij hebben zoveel keren bij El vino gegeten, maar ook met vrienden en wij herkennen haar verhaal niet! HELEMAAL NIET ! ! !
    Ook als men de andere beoordelingen leest, dan is het duidelijk te lezen, dat het eten altijd vers, lekker en absoluut op een professionele manier is opgedient.
    Wij hebben ook vis besteld en vonden het helemaal niet te vet en zeker niet "druipend van het vet". Het verhaal over het gehakt geloven wij niet. Die hebben wij zoveel keren gegeten en wij hebben altijd heerlijk genoten,zonder GEEN enkele maag of spijsverterings problemen...Het eten was ALTIJD vers, lekker, goed gekruid en zeker de prijs waard !

Wij snappen ook niets van haar "NACHO'S" verhaal. Wij hebben een gevoel, dat zij toevallig een bon bij vakantieveilingen had gekocht en niet precies wist hoe het hier bij ons in HOLLAND werkt, of tenminste in een echte Mexicaanse restaurant.....

Wij vinden het geen manier om een andere collega zwart te maken, wat zeker niet passend en professioneel is, terwijl jullie zelf een horecazaak hebben...
    De presentatie van alle gerechten zijn helemaal niet "ouderwets", maar autentisch en vertegenwoordigt een pareltje van cultuur en mentaliteit in Amsterdam centrum.
    De service is heel goed, bekwaam en hartelijk.
    Van onze kant ziet het eruit als een nutteloze wraakactie, die bij Eet.nu helemaal niet past.

Wij en veel andere vaste klanten en zeker onze vrienden en familie blijven komen en geloven in dit restaurant, in de eigenaar en zijn leuke team....

3. rikspiek's profielfoto
    rikspiek vindt de recensie door rikspiek voor El Vino leuk

Weer heerlijk genoten! Wij waren vandaag bij El vino voor lunch en hebben een fajita met kip en vlees gegeten. Het eten was lekker vers en zorgvuldig klaargemaakt. De fajitas met kip en vlees waren mals en zeer goed gekruid. De service was hartelijk, snel en beleefd.

4. rikspiek's profielfoto
    rikspiek heeft een recensie geschreven voor El Vino

5. rikspiek's profielfoto
    rikspiek heeft een recensie geschreven voor El Vino

Wij hebben bij El Vino meerdere keren gegeten. Het eten is altijd vers, lekker én zeer grote porties. Gastvrijheid sfeer en bediening is super!!

Absoluut een aanrader!

6. rikspiek's profielfoto