• Lid sinds 14 mei 2023

New Chung Feng

Middelburg

Rick Dean heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rick Dean's profielfoto
    Rick Dean heeft een recensie geschreven voor New Chung Feng
    Chinees-Indisch Middelburg

Altijd kwaliteit, smaakvol, vriendelijk. Prijs tegenover kwaliteit en porties, is zeer schappelijk. Ik nam mijn neefje mee die vloeiend Chinees(ook vele dialecten) spreekt hij woont meer dan 20jaar in China alsook aldaar een restaurant La Casa Xiamen, op YouTube te zien. Ik wilde zijn mening naast de mijne horen. Hij liet weten dat de maaltijden niet authentiek Chinees zijn, zoals alle buitenlandse restaurants in Nederland. Dat komt omdat een Nederlander zich niet aan de authentieke smaken van het buitenland kunnen aanpassen. Dus past men altijd de smaken aan, om de Nederlander te accommoderen. Ik kocht hier op verschillende momenten vele onderdelen van hun menukaart waar mijn (kenner) Neefje laaiend over was wat kwaliteit en portie/hoeveelheid betreft. Gezonde Groenten grote variatie, eigenlijk alles boven verwachting. Dus mijn bevindingen(als kenner van vele keukens) waren correct. De dames waren zeer verrast dat ze iemand die de Chinese taal vloeiend sprak als Hollander ontmoet hadden die ook heel China kende en de verschillende streek-/volks- keukens. Als opmerking tegen de mensen die een maaltijd, mee naar huis nemen, wanneer het niet bevalt vw zogenaamde verbranding of zo, breng het terug zodat men het kan zien en restitueren. Weg gooien en dan klagen en geld terug of gratis een nieuwe doe ik ook niet. Het kan ook wel opgegeten zijn en dan klagen je brengt het bewijs niet terug dan ook geen restitutie nog nieuwe maaltijd. Zo werkt het In het leven. Bewijs je klacht eerst! De supermarkt doet ook niet zonder de goederen en een bon. Dit is een Top restaurant en hard werkende mensen! Ik raad het zeker aan tov andere Chinezen in Zeeland en zeker Middelburg. RD