• Lid sinds 17 mei 2013

Restaurant Orange

Apeldoorn

Ribhouse Texas

Epe

ricardo heeft nog geen foto toegevoegd

1. ricardo's profielfoto
    ricardo heeft een recensie geschreven voor Restaurant Orange

Één van de weinige restaurants die het concept van de wereldkeuken begrijpt. Eten is goed en personeel is vriendelijk. Eten er regelmatig en prijs kwaliteit is perfect. Ga zo door!

2. ricardo's profielfoto
    ricardo heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Net gebeld met de vraag of het mogelijk was om een tafel voor 2 te reserveren. "Dat kun je voor vanavond sowieso wel vergeten". Cursus klantvriendelijkheid is aan te raden en hoop dat het eten beter is dan de service. Ik kom in ieder geval niet meer.

3. ricardo's profielfoto
    ricardo heeft een recensie geschreven voor Restaurant VOOR

Mooi restaurant al is het eten (zelfs voor een "vreetschuur") slecht te noemen. Er zijn in Apeldoorn een aantal restaurants met hetzelfde concept maar voor ons staat restaurant VOOR op de laatste plaats. Ook is de mevrouw aan de receptie onvriendelijk. Voor ons de laatste keer aangezien de klant bij restaurant VOOR geen koning is.

3,9
  4. ricardo's profielfoto
    ricardo heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Piet Friet

Piet friet is naar mijn mening het beste cafetaria in Apeldoorn. De prijs is goed in vergelijking met andere cafetaria's. Je krijgt een hoop vers gebakken friet voor weinig geld, wij halen hier elke week grote bestellingen met het werk en er ontbreekt nooit iets. Het personeel is vriendelijk en is altijd in voor een praatje. Kortom: top!