• Lid sinds 25 oktober 2018

Novecento

Pand 13

Café Colette

Haarlem

Rianne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Onder de Linde

Beste Romy,

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie. We hebben contact opgenomen met de restaurateur om na te vragen hoe deze situatie heeft kunnen ontstaan. Honden zijn bij dit restaurant inderdaad toegestaan, maar zij vragen wel altijd van tevoren hoe groot de hond is en of deze geen overlast veroorzaakt voor andere gasten. De restaurateur gaf aan dat jullie op deze vraag niet gereageerd hebben. Jullie grote herdershond veroorzaakte vervolgens (geur)overlast voor de andere gasten. Vandaar dat zij met jullie in gesprek zijn gegaan, op zoek naar een passende oplossing.

2. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van De Tijd

Goedemiddag Els,

Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te horen dat jullie reservering via ons niet goed was doorgekomen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik ga voor je uitzoeken waar het mis is gegaan.

Vriendelijke groet,

3. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beerie

Beste Wieke,

Bedankt voor je recensie en wat vervelend om te horen dat het restaurant gesloten was, terwijl je wel een reservering kon plaatsen. We gaan voor je uitzoeken wat er mis is gegaan.

4. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Wing Kee

Goedemiddag Danny,

Bedankt voor je recensie en wat vervelend om te horen dat je reservering bij Eet.nu niet was gelukt. We gaan voor je uitzoeken wat er mis is gegaan.

5. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Moeke

Goedemiddag Annie,

Bedankt voor je recensie en wat vervelend om te horen dat je reservering niet in de agenda van het restaurant stond. We gaan voor je uitzoeken wat er mis is gegaan.

6. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Brasserie de Raadskelder

Hi Karin,

7. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Novecento

Het perfecte restaurant voor een casual etentje met bijvoorbeeld vrienden of familie. Ze hebben een vrij uitgebreide, Italiaanse kaart met leuke prijzen. Er hangt een gezellige sfeer en het personeel is enorm vriendelijk!

Zeker een aanrader voor iedereen die tóch even lekker uit eten wil gaan, maar niet uren wil tafelen.

8. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Pand 13
    Nederlands Haarlem

Een knus en gezellig (bar/)restaurantje met een warme sfeer. Enorm aardige bediening en het eten smaakte goed 👌🏼 Aanrader voor een casual etentje of een gezellige borrel.

9. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Café Colette

Goede service vanaf het moment dat ik de reservering maakte tot aan het moment dat we de deur weer uit liepen. Een gezellige, stijlvolle zaak waar je kan merken dat het personeel het oprecht naar de zin heeft. Zo nu en dan wordt er even gevraagd of alles nog naar de zin is en of het allemaal heeft gesmaakt. En of het heeft gesmaakt! We hebben in tijden niet zo lekker gegeten. Zeker een aanrader, en mijn naam zal nog wel vaker op de reserveringslijst verschijnen.