• Lid sinds 22 maart 2011

Luna

Sittard

De Groene Lanteern

Ouddorp

Ria heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Grand Café Plein 4

Gisteren met veel plezier bij Plein 4 gegeten. Genoten van de overheerlijke daghap voor maar € 7,50! Een tent met goed eten voor een zeer schappelijke prijs. Hier krijg je absoluut waar voor je geld!

2. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Luna
    Nederlands Sittard

Prima gegeten maar geen topper.

Qua eten; de groenten bij de ossenhaas waren erg karig, dat had meer in verhouding mogen zijn. De ossenhaas was wel prima bereid. De salade Quinoa was anders dan op de kaart stond. De gepofte tomaatjes, spinazie en lente-ui was vervangen door stukjes komkommer, tomaat (beiden niet aangemaakt) en rode ui. Daardoor een ander (saaier) gerecht dan verwacht, maar evengoed wel oke.

De bediening was niet alert en heeft alleen bij ontvangst om drinken gevraagd. Absoluut een verbeterpunt.

6,1
  3. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor De Groene Lanteern

Ria

Voor het 30-jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders dit restaurantje uitgezocht. Op de kwaliteit van het eten valt niets aan te merken. Op de service helaas wel.

Het bargedeelte is veel te luidruchtig om gezellig te dineren. Helaas was dit ons niet bekend, wat de sfeer aardig verpestte.

Dit werd na aandringen opgelost door ons alsnog in het restaurantdeel te plaatsen. Helaas werden we daarbij met 7 personen + baby aan een 6-persoonstafel geplaatst. Onze zoon van 1 jaar heeft daarbij de resterende tijd bij ons op schoot gezeten.

Service wat ons betreft ver onder de maat!