Activiteiten van Ria

1. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Whip Inn

Ria

Omdat het rustig was gevraagd of de patat extra lang gebakken kon worden tot die krokant was. Er was toch niemand anders in de tent. Nou, frietjes waren voor de helft maar krokant, beetje jammer.

2. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Subway

Ria

Leuk aangekleed restaurant / broodjes zaak, net iets anders dan de standaard subway zaken. Zeer nette bediening, broodjes niets op aan te merken.

3. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Subway
    Broodjes Emmen

Ria

Hier paar keer broodje gehaald voor we naar de dierentuin gaan. Goede verse broodjes en verse ingrediënten.

4. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Abdij de Westerburcht

Ria

Met de lunch hier op het terras gegeten. Een hamburger met friet en een bal gehakt met brood besteld. Helaas was de bal gehakt dusdanig aangebakken dat een kant behoorlijk hard was geworden. Nadat ik hier wat van gezegd heb, wordt de bal meegenomen en het brood en de salade laten ze staan. Terwijl mijn gezelschap de hamburger nuttigt, eet ik maar het brood met de salade op.
    Tegen de tijd dat mijn bal gehakt er is, is er geen brood meer, en wordt er ook geen nieuw brood aangeboden. Een drankje van het huis wordt ter compensatie aangeboden, maar vind het toch geen goede zaak.
    Die bal gehakt had zo nooit uitgeserveerd mogen worden en ten tweede, bij de nieuwe bal hadden ze ook best even nieuw brood mogen mee serveren.

5. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Railroad Steakhouse

Ria

Vorige week hier met zijn tweetjes gegeten. We waren de eerste gasten van die dag en konden lekker in een rustig hoekje zitten. Bediening is zeer prettig, komt genoeg langs om te vragen of alles naar wens is, of om drinken op te nemen.
    Eten is qua kwaliteit ruim voldoende tot goed. Ik had een mix van pittige kip, spareribs, burger en bacon. Waarbij gevraagd was alles super pittig klaar te maken. Helaas konden ze dat niet of was dit het pittigste wat gemaakt kon worden. Na die teleurstelling kwam ik erachter dat het eten goed gekruid was en eigenlijk zo oké was. Hoefde niet pittiger. Het was gewoon lekker.
    Als toetje de soes genomen met verse aardbeien en slagroom. Dat was een fikse portie, maar omdat het zo lekker was ging het toch schoon op. Oef, wat hebben we zitten smullen.
    Sfeer is goed, leuke aankleding, zeker een aanrader.

6. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Cleopatra

Ria

Hier twee keer eten laten bezorgen terwijl we in Molecaten vakantiepark zaten. Een echte aanrader als je van goed lekker gekruid vlees houdt. De mixed grill voor 2 personen is meer dan voldoende, en is genoeg voor 3 grote eters en 4 middelgrote eters. Ze bellen netjes op moment dat de bezorger vertrekt en zijn netjes op tijd op afgesproken plaats. De spareribs zijn lekker mals en goed gekruid.
    Een minpunt, op de folder staat dat ze ook rijst serveren maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ze hebben alleen friet of aardappelschijfjes. Nou, die laatste zijn erg lekker!

7. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Ria

Met zijn tweetjes hier spontaan wezen eten op een dinsdag avond. We zijn de eerste gasten en hebben keuze zat voor wat betreft locatie van het tafeltje

De bediening is meer dan vriendelijk. Er heerst een leuke sfeer in het restaurant, de muziek is goed, en staat niet te hard. De aankleding is leuk, en de tafels staan niet te dicht op elkaar.

Het eten; tsjaa, sommigen erg lekker, andere hapjes wat flauw en er was er zelfs een die leek wel in het zout te hebben gelegen.
    Gemiddeld genomen, waren de hapjes ruim voldoende (meer lekkere dan minder lekkere hapjes).

Hier gaan we zeker nog een keer heen

8. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Sizzling Wok

Ria

Op een maandagavond hier gegeten met een paar mensen. Lekker rustig, niet dringen voor de wok om je eten klaar te maken

Na een vraag over een notenallergie, werd daar zeer vriendelijk en uitgebreid op uitleg gegeven welke gerechten wel en niet konden, zelfs bij de toetjes werd dat doorgetrokken.

De Niu Niu saus viel zwaar tegen, die was helemaal niet pittig te noemen, wat ons deed vermoeden dat ze per ongeluk de verkeerde saus gebruikt hebben, want de Thaise curry was pittiger dan de niu niu saus.

De kant en klaar gerechten waren goed, en vooral de kippetjes en spek gerechten waren super lekker.

De bediening was vlot, vriendelijk en liet ons niet langer dan noodzakelijk met vuile borden / lege glazen zitten.

TOP!!

9. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Kyoto

Ria

Op een zaterdag met een gezelschap van 6 mensen geluncht.

De serveerster leek niet te begrijpen dat als er iets aan de ene kant van de tafel gebracht moet worden, dat je dan niet aan de andere kant van de tafel moet staan en dan maar denken dat het door de gasten wel elke keer doorgegeven kan worden. Dit kan je één of twee keer doen, maar niet elke keer.

Bij het afruimen of brengen van gerechten werd er vaak tegen de gasten aan gestoten. Niet erg netjes.
    Bovendien, als er een aantal mensen drinken besteld liep ze daarna snel weer weg, terwijl de rest van het gezelschap ook te drinken wilde!

Bij een aantal gerechten duurde het tot de derde ronde eer eindelijk het bestelde gebracht werd!! Simpele nasi, en daar moesten we zo lang op wachten??

Het eten was meer dan goed; superverse sushi, knapperige salade, en heerlijk gekruid vlees.

10. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Yoe-Yi
    Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Ria

Weer oud en vertrouwd naar Yoe Yi waar we een overheerlijke lunch genoten hebben. Het was snel klaar, vers, en overheerlijk. As always!!

11. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Sassenheim

Ria

Met zijn tweetjes hier gegeten, als enige gasten in het restaurant, wat erg vreemd was omdat de parking vol was. Een aangepast gerecht gevraagd, en die was meer dan zalig. Bediening is erg vriendelijk, en als ze het niet weten vragen ze het na. Helemaal top!! Eten was loeiheet, goede flinke portie, en erg lekker!! Echt een aanrader.

12. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Aquarius

Ria

Op een doordeweekse dag wilden we hier lunchen. Het was prachtig zonnig weer dus we besloten een plekje op het buitenterras te nemen. Hier zaten al een 5 tal groepjes, dus nog genoeg plek om te kiezen. Kennelijk was het voor de twee serveersters toch erg druk (alhoewel er niemand binnen zat) want we moesten ruim tien minuten wachten eer er eens een keertje iemand kwam. Wat te drinken besteld en de lunchkaart gevraagd. Gevraagd of er een combi van twee bestaande gerechten gemaakt kon worden (calamaris en een borrelgarnituur met worst en brie), want van de borrelgarnituur lustte ik een tweetal componenten niet (worst en brie, die wilde ik laten aanvullen met calamaris). Na navraag kwam de serveerster terug: nee niet mogelijk. Moest maar een van de twee bestellen, en dan de worst en brie laten staan.

Nou, wat een service: Not! Drankjes afgerekend en een klantvriendelijkere tent opgezocht.

2,4
  13. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor De Beren

Ria

Van de week hier gegeten, het was erg druk, het oogt groot van buiten, maar binnen staan niet veel tafels en dan staan die tafels ook nog eens te dicht op elkaar.

Onze bestelling was niet helemaal in orde:
    # Mixed grill: vlees leek totaal niet te zijn gekruid, erg smakeloos, muv het worstje. die was wel gekruid en lekker
    # Spareribs berepittig: er zat zo weinig marinade op, dat de spareribs gewoon flauw waren (zie ook op foto, de rechter rib heeft totaal geen marinade). pas nadat er een bakje van de marinade extra gevraagd was, had je beetje het idee dat je iets smakelijks zat te eten.
    # warme groente: dit bestond voornamelijk uit roergebakken ui en paprika en beeeeetje courgette en 1 stukje baby maiskolf. Dit alles was gekruid met een te sterk kruid, waardoor het helemaal niet meer bij de rest van de maaltijd paste. Niet lekker.
    # de thee die ze nu in serveren "art tea collection" is niet erg smaakvol. liever weer pickwick of lipton.

Wat was er wel in orde:
    # De frietjes waren goed doorbakken
    # De sausjes waren ok.
    # De bediening is meer dan vriendelijk, en komen geregeld langs om te vragen of alles in orde is, maar als je dan aangeeft dat iets niet smaakt, wordt er geen actie op ondernomen. beetje jammer.

Al met al een teleurstellende ervaring wat ervoor zorgt dat we hier niet snel weer een hapje gaan eten.

5,7
  14. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Hong Yun
    Chinees-Indisch Zoetermeer

Ria

Van de week hier eten online bij besteld via thuisbezorgd.nl, op de koe lou kai na was alles van prima kwaliteit (goed gekruid vlees), alles goed warm, en porties waren ruim voldoende. Heb zitten smullen. Hier gaan we vaker bij bestellen, alhoewel: 1x bestellen is voor 3 dagen eten, hahaha.

15. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Ichi-E

Ria

Afgelopen vrijdag hier gegeten. Wat een massale indruk krijg je van het eetgedeelte boven. Veel tafels hutje mutje op elkaar. Schikking van tafels dusdanig krap op elkaar dat de dunste serveerster haar buik in moet houden om er tussen te komen. Uitgebreide kaart, voor elk wat wils. Garnalensalade besteld: is een frutje sla met 6 garnalen. Erg lekkere garnalen met een lekkere dressing, maar het mag de naam salade niet hebben. Ik verwacht meer rauwkost bij de naam salade, geen garnering. De tempura sushi is geen aanrader. Sushi met sesamzaad, avocado (weet naam niet meer) was een beetje een teleurstelling. Sushi met pittige kip en die met krokante beef, zeker een aanrader. Sfeer was luid, ongezellig. Hier zal ik niet snel meer komen.

6,3
  16. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Hudson

Ria

Zojuist gegeten bij Hudson te Zoetermeer. Niet al te ruim opgezet arrangement, tafels hadden mijns inziens wat verder van elkaar af gemogen. Aankleding is leuk.

Zelf een mix-up besteld: chili con carne was wat aan de droge kant, voor de rest was alles goed. Coleslaw is erg lekker, en de mini burger is goed! Frietjes extra laten doorbakken; perfect!! De bediening is meer dan vriendelijk.

Leuke ervaring, hier gaan we zeker nog een keertje heen.

17. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor JinSo

Ria

Afgelopen weekend hier met een gezelschap gegeten.
    Lekker op het terras gezeten waar nog bijna niemand zat, dus dat was lekker.

We hadden niet veel trek, dus hebben we kleine gerechten besteld. Ik bestelde een Koreaanse salade: gemarineerde ossenhaasreepjes, chilipepers, citroen-chilidressing en korianderblaadjes.
    Rest van het gezelschap bestelde een soep en de ander een hoofgerecht (Thai Chicken: licht gepaneerde kip met paprika, Thaise zoete chilisaus en koriander).

Het vreemde was dat alle gerechten er binnen 10 minuten waren. Hoe vers kan dit dan zijn? Maar goed, we gingen het proberen. Mijn salade zaten hele kleine stukjes vlees door, erg weinig koriander, en waar zijn de chilipepers? Het vlees smaakte eigenlijk naar, tsjaa, naar wat he? Niet naar vlees, ik zou het bijna classificeren als eetbaar rubber. Het had veel additionele smaakstoffen nodig om het wat smakelijker te krijgen: veel peper gebruikt. Rest van het gezelschap had wel lekkere gerechten.

Door dit ene gerecht krijgt Jinso een matige beoordeling van mij.

5,1
  18. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Midtown Grill

Ria

Gisteren hier met zijn tweetjes gegeten. De openingstijden kloppen niet met de werkelijkheid, ze gaan pas om 18:00u open. Ruim 15 min in lobby van het hotel moeten wachten. Maar het was het wachten waard.

Bediening is zeer vriendelijk en komt zeer bekwaam over. Ze geven je rustig de tijd om de kaart te bekijken. En er is genoeg flexibiliteit om het gerecht aan te passen naar hoe je het liever wilt (bijvoorbeeld gebakken aardappeltjes met spekjes).

Heb tijgergarnalen besteld met een chili-garlic saus. Deze saus staat niet op de kaart, hier heb ik speciaal om gevraagd, en de kok heeft er iets superlekkers van gemaakt. Ik heb zitten smullen van de garnalen met saus.

Het was een erg leuke eet ervaring die het geld méér dan waard was. Hier komen we zeker nog een keer terug.

19. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor De Beren

Zeer teleurstellende ervaring gehad:
    - vlees was niet warm, mijns inziens hoort die gloeiend heet van de grill te komen, ik kon het makkelijk vastpakken met blote hand;
    - groenten waren doorgekookt;
    - saus wel besteld, maar niet geleverd;
    - drankjes moesten we lang op wachten, terwijl we maar met 5 in restaurant zaten (1 drankje zelfs helemaal niet meer gebracht);
    - bij onbeperkt spareribben bij bestelling van de volgende portie ribbetjes zeker 25 min op moeten wachten.

Zal heel lang duren eer we hier weer komen, ALS we hier al weer terugkomen.

3,7
  20. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor De Gouden Wok

Ria

Van de week hier gegeten. Van de grill plaat gegeten, echter het varkensvlees leek ons niet helemaal vers, die niet genomen. Zalm nadat op grill was geweest pas gemerkt dat die niet meer goed was, de smaak was niet helemaal naar behoren.

Rest van het eten dat voor de grill was, was wel ok. De kant en klaar gerechten worden jammer genoeg erg slecht aangevuld. De rauwkost salade zag er verpieterd uit.
    Soesjes van het dessert buffet waren uitgedroogd.

Bediening was erg vriendelijk en meer dan welwillend.

Oudere updates

Meer updates