1. Ria 2269 punten

Afgelopen weekend hier met een gezelschap gegeten.
    Lekker op het terras gezeten waar nog bijna niemand zat, dus dat was lekker.

We hadden niet veel trek, dus hebben we kleine gerechten besteld. Ik bestelde een Koreaanse salade: gemarineerde ossenhaasreepjes, chilipepers, citroen-chilidressing en korianderblaadjes.
    Rest van het gezelschap bestelde een soep en de ander een hoofgerecht (Thai Chicken: licht gepaneerde kip met paprika, Thaise zoete chilisaus en koriander).

Het vreemde was dat alle gerechten er binnen 10 minuten waren. Hoe vers kan dit dan zijn? Maar goed, we gingen het proberen. Mijn salade zaten hele kleine stukjes vlees door, erg weinig koriander, en waar zijn de chilipepers? Het vlees smaakte eigenlijk naar, tsjaa, naar wat he? Niet naar vlees, ik zou het bijna classificeren als eetbaar rubber. Het had veel additionele smaakstoffen nodig om het wat smakelijker te krijgen: veel peper gebruikt. Rest van het gezelschap had wel lekkere gerechten.

Door dit ene gerecht krijgt Jinso een matige beoordeling van mij.

5,1