1. De Oude Veiling

Wilma & Albèrts

Haarlem

1. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Bedank voor de recensie! Het was zeker een gezellige avond. Gaar tot snel!

2. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

bedankt Petra! wat een leuke recensie we zien u graag weer terug.

3. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Bedankt voor de mooie recensie Maureen. Graag tot snel bij De Oude Veiling!

Groeten,
    Team De Oude Veiling

4. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto

Beste Simone,

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie. Wat fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons. We zullen de complimenten doorgeven aan de rest van het team en hopen jullie gauw eens terug te zien!

Groeten,

5. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Wat een ontzettend mooi cijfer! We vinden het leuk om te horen dat je heerlijk hebt geluncht bij ons!

We zien je graag een keer terug.

6. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten! Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

7. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Wat leuk dat jullie bij ons zijn komen eten en bedankt voor de complimenten!

Zien we je binnenkort een keer terug?

8. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling vindt De Oude Veiling leuk
  9. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto

Beste Amy,

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten! Bedankt voor de positieve woorden en het onwijs mooie cijfer.

We zien je graag een keer terug.

10. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto

Beste meneer/mevrouw Douma,

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We vinden het jammer om te horen dat je ervaring bij ons niet aan je verwachtingen heeft voldaan.

Bedankt voor jullie bezoek.

11. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft een recensie geschreven voor Wilma & Albèrts

Perfecte avond gehad.
    Eten was heerlijk en de bediening erg gezellig!
    Een aanrader als je in Haarlem bent!

12. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto

Beste Frank,

Bedankt voor het geweldige cijfer! We vinden het fijn om te horen dat het eten heel lekker was. We willen je bedanken voor de complimenten en zien je graag een keer terug!

13. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto

Beste Danielle,

Wat leuk om te horen dat je een gezellige avond hebben gehad en dat je lekker hebt gegeten. Dat horen we graag. Bedankt voor de positieve woorden en we zien je graag weer een keer terug.

14. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Bedankt voor het achterlaten van de uitgebreide recensie. Wat leuk dat jullie afgelopen week bij ons hebben gegeten. We vinden het fijn om te horen dat de gerechten verbluffend goed smaakte. We nemen de feedback mee, feedback helpt ons beter te worden. Bedankt voor de positieve woorden en we zien je graag weer een keer terug.

15. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Bedankt voor het achterlaten van de positieve woorden. We vinden het fijn om te horen dat je hebt genoten! Daar doen we het voor.

Zien we je binnenkort weer een keer terug?

16. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Wat een onwijs mooi cijfer! We vinden het fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten. Bedankt voor de complimenten en we zien jullie graag weer een keer terug.

17. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto

Beste Helma,

Bedankt voor de leuke recensie. We vinden het erg leuk om te lezen dat jullie zeker een keer terugkomen.

Graag tot ziens!

18. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto

Beste Diny,

Bedankt voor de lieve complimenten. We vinden het fijn om te horen dat je heerlijk hebt gegeten.

19. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We vinden het fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten en bedankt voor de complimenten.

Graag tot ziens.

20. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Bedankt voor het onwijs mooie cijfer! Daar worden we blij van.
    We zien jullie graag een keer terug!

21. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Wat leuk om te horen dat jullie lekker hebben gegeten. We zien jullie graag nog een keer terug!

22. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Wat fijn om te horen Dineke. We zien jullie graag een keer terug.

23. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Wat leuk dat jullie twee dagen achter elkaar bij ons zijn geweest! Dat vinden we leuk om te horen.

We zien jullie graag nog een keer terug.

Restaurant De Oude Veiling

24. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Bedankt voor de recensie Ellen. Graag tot ziens in Aalsmeer!

25. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Bedankt voor de lieve woorden. We zien je graag een keer terug!

26. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Bedankt voor de lieve woorden. We zien je graag een keer terug in onze huiskamer!

27. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Wat fijn om te horen! Graag tot ziens in Aalsmeer!

28. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto

29. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto

30. Restaurant de Oude Veiling's profielfoto
    Restaurant de Oude Veiling heeft gereageerd op een recensie van De Oude Veiling

Wat een ontzettend mooi cijfer! Hier worden wij blij van. Bedankt namens het hele team van Restaurant de Oude Veiling.

Meer updates