• Lid sinds 3 december 2010

Delphi

Hengelo

't Hoekje

Doetinchem

René heeft nog geen foto toegevoegd

1. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Delphi

Onlangs wezen eten bij Delphi. Dat is uitgelopen op een ervaring met een dubbel gevoel. Het eten was prima, vooral het vlees was heerlijk gekruid en deed ons echt denken aan onze vakanties in Griekenland. De bediening was vriendelijk, maar erg opdringerig. We aten blijkbaar niet snel genoeg door, waardoor het hoofdgerecht al opgediend werd terwijl de bordjes van het voorgerecht er nog stonden. Na het hoofdgerecht gaven we aan de serveerster door dat we nog even wilden wachten met het toetje. Twee minuten later staat een andere dame aan de tafel die ook vraagt of ze het toetje al kan brengen, weer doorgegeven dat we nog even willen wachten, komt een minuut later de eerste serveerster het toetje brengen :(

Al met al een erg gehaaste avond. We hielden er het gevoel aan over dat we een nummer waren dat zo snel mogelijk afgehandeld moest worden om de tafel een tweede keer te verkopen. Wij komen in ieder geval niet terug hier. Jammer, want het eten was wel heerlijk.

2. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor 't Hoekje
    Kleine eetwaren Doetinchem

Vriendelijk personeel, goede kaart, heerlijk eten en drinken. Vooral in de zomer een erg leuk eethuis om even te lunchen tijdens het shoppen.