• Lid sinds 29 januari 2012

Old Coopers Hall

Zenderen

Le Pompidou

Enschede

René heeft nog geen foto toegevoegd

1. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Old Coopers Hall

Op zaterdag gegeten met 7 personen.
    Het eten was wederom hartstikke goed. Niets op aan te merken.
    Alleen moesten we deze keer wel ontzettend lang wachten op ons hoofdgerecht. Ruim twee uur na binnenkomst ons hoofdgerecht, terwijl het voorgerecht snel op tafel stond. Erg jammer dat het zo lang duurde. We werden er een beetje melig van.
    Verder nog een flink gebonk of basgedreun van elders, waarschijnlijk van boven. Nu zou dat door carnaval kunnen komen. Erg storend, maar als het door het carnaval kwam is dat vergeven.

2. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Old Coopers Hall

Met een gezelschap van 6 een mooie, smakelijke avond gehad.
    Het voorgerecht duurde wat langer dan de bedoeling was, maar dat werd netjes aan de tafel gemeld.
    Het eten was erg lekker en de porties voldoende groot. Ook het dessert was iets waar niet op bezuinigd was zoals je bij sommige restaurants wel eens ziet.
    Lekker lang nagetafeld, ik kan me niet herinneren dat ik zo lang, zo rustig in een restaurant heb gezeten.
    Ook de prijzen vielen me echt mee, voor hetgeen dat geboden werd.
    Binnenkort weer terug voor nog meer lekker eten.

3. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Fusting

Tja, dan ga je voor een familiefeestje naar de Fusting.
    Leuke tafel, leuke inrichting, snel drinken op tafel en begin is goed.
    Dan wachten op je eten, het voorgerecht duurde redelijk lang, maar het hoofdgerecht duurde daarna nog eens een uur voor het op tafel stond. Van de hoofdgerechten waren er verschillende verprutst. Droge kip aan de spiezen, verbrande en gortdroge zalmfilet. Slecht geschilde en niet ver genoeg gegaarde asperges, heel erg jammer.
    De frietjes en aardappeltjes waren te weinig voor het gezelschap. Bijbestellen is dan een optie, maar dan moet er wel af en toe iemand bij je tafel komen aan wie je dat kan vragen.
    Ten slotte het ijsdessert. Goedkoop fabrieksijs op een raar kliederbord. Een teleurstellende ervaring helaas.

4. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Le Pompidou
    Pannenkoekenhuis Enschede

Leuke avond gehad bij Pompidou.
    Sinds de overname nog niet eerder geweest, maar er is veel verbeterd.
    Het eten is nog hetzelfde, maar er zit een nieuwe kaart aan te komen. Niet dat dat hoeft, ik vind het eten prima.
    Geen hoogstandjes uit de keuken, maar lekker eten in fatsoenlijke porties. Ook het drinken werd regelmatig aangevuld, iets wat bij de vorige eigenaars wel eens heel lang kon duren. We werden vlot, vriendelijke en netjes gehopen.
    Ook het dessert was goed en lekker, wederom geen hoogstandjes, maar dat hoeft ook niet in een pannenkoekboerderij. Wel jammer dat er niet iets met flensjes en ijs op de kaart stond.
    De prijzen zijn ook redelijk. In verhouding met hetgeen je voorgeschoteld krijgt.