• Lid sinds 28 december 2014

Paviljoen De Vlegge

Sibculo

Nagoya

Aalsmeer

Ramona heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ramona's profielfoto
    Ramona heeft een recensie geschreven voor De Vijf Weeghen

Heerlijk gegeten!!! Vriendelijk personeel, en ondanks de drukte was de bediening vlot. Een afwisselende kaart voor zowel vis als vlees liefhebber genoeg keuze, en de nagerechten zijn heerlijk!!!

2. Ramona's profielfoto
    Ramona heeft een recensie geschreven voor Nagoya

Ons favoriete sushi restaurant!!!! De bediening is heel vriendelijk en ze zorgen ervoor dat je niks tekort komt. Er is een ruime keuze aan gerechten ook als je niet van vis houdt, en het eten is van goeie kwaliteit. Wij zijn hier al heel vaak geweest en we gaan er in de toekomst nog heel vaak komen!!!!

3. Ramona's profielfoto
    Ramona heeft een recensie geschreven voor Sushi Tijd

Wij hebben hier heerlijk gegeten, de bediening is vriendelijk en houden alles goed in de gaten. We vonden de porties alleen wel aan de grote kant, waardoor we niet alle rondes hebben besteld. Maar het eten zelf is erg goed en er is veel keuze.

4. Ramona's profielfoto
    Ramona heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Vlegge

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de serveerster, en het restaurant ziet er gezellig uit. We kregen een mandje stokbrood met knoflooksaus (niet zelfgemaakt maar uit een potje), dat was het eerste minpunt. We hadden biefstuk en sliptong besteld, de biefstuk was goed bereid, alleen de sliptong was niet lang genoeg gebakken waardoor de paneermeel papperig en niet krokant was. Het laatste minpunt was dat de knoflooksaus die bij het stokbrood zat ook over de salade zat... Het was een teleurstellend etentje en we gaan daar nooit meer eten!!

2,2