• Lid sinds 2 mei 2017

Al Dallah

Vlaardingen

Mr. Twins

Rhoon

qq heeft nog geen foto toegevoegd

1. qq's profielfoto
    qq heeft een recensie geschreven voor Mr. Twins

qq

Top service, eten was heerlijk, voor de deur parkeren goed bereikbaar.

2. qq's profielfoto
    qq heeft gereageerd op een recensie van Al Dallah

helemaal mee eens

3. qq's profielfoto
    qq heeft een recensie geschreven voor Al Dallah

qq

Via groupon ook geweest. De service kan je een dikke -10 geven, zo slecht heb ik het nog nooit mee gemaakt. Bij binnenkomst wordt er vanaf de kassa geroepen jullie hebben gebeld? Daarna zegt ze hoeveel mensen (met gebrekkig Nederlands, als je de taal niet helemaal kent is niet erg maar het kan wel vriendelijk).

Je wordt op z'n kort gezegd gewoon aan je lot overgelaten, kan gaan zitten na minuut of 15 komt mevrouw linzensoep brengen. Er word niet eens gevraagd of je wat wilt drinken, het eten is niet slecht smaakt opzich wel goed.

Na de soep wachten we rustig zo een 35 minuten en loop ik even naar de kassa om te kijken of het al opschiet, ik zie de kok al wat borden klaar maken, dus ik ga weer zitten.

Hierna komt mevrouw het zogenaamde onbeperkt mixed gril, je krijgt 2 spiesen en dat is het, als er wordt gevraagd wat onbeperkt inhoudt dan zegt mevrouw dat is niet zo fout van groupon alleen deze met patat of rijst. Maar ze heeft ons niet gevraagd wat we erbij willen, mijn zus begint zich in de tussentijd erg te ergeren aan de service van deze mevrouw en zegt we willen er graag patat bij. Zegt ze ja dan had je moeten zeggen jullie hebben niet gezegd, m'n mond valt open van verbazing hoe deze vrouw ons te woord staat. Hierna zegt ze geen probleem ik ga wel maken patat.

Ondertussen zitten we er al een uur in totaal en vragen we of we wat kunnen drinken en ze zegt wacht ik pak een papiertje. Hahahaha, dat betekende dus dat ze een notitieblokje wilde halen. We zeiden we zitten al lang u heeft geen drinken gevraagd, zegt ze (en dit is helemaal het top punt..) ik ben alleen hoor ik kan niet alles doen wat moet ik allemaal doen?!! Terwijl wij de enige in het restaurant waren.

We hebben ons rustig gehouden omdat in gesprek gaan met deze dame totaal geen zin zou hebben, we kregen hierna blikjes met een rietje net als bij een snackbar aangeboden. Bij het afrekenen van drinken zag ik eindelijk ook iemand anders, 2 jongere mensen meisje en een jongen. Meisje wilde afruimen en die sprak ons wel vriendelijk aan.

In ieder geval we komen er never nooit meer en ook alle vrienden en familie ga ik dit sterk afraden, want klantvriendelijkheid kennen ze hier niet.

6,3
  4. qq's profielfoto
    qq heeft gereageerd op een recensie van Al Dallah

idd ik ben het er helemaal eens wij kregen trouwens maar 2 stukjes vlees dan hebben jullie nog geluk gehad met 3 stukjes ;)