• Lid sinds 10 juli 2016

1. -

Restaurant Delphi

Coevorden

Q van der Veen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Q van der Veen's profielfoto
    Q van der Veen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Delphi

Ik heb nog nooit zo slecht gegeten!! Bij ons drankje ging het al mis! De flesjes waren koud maar de inhoud was niet op temperatuur (wellicht eerder de flesjes aanvullen?)! De tatziki smaakte alleen naar yoghurt en er zat amper komkommer in.

Voor het hoofdgerecht kwam werd er alvast een salade geserveerd. Deze was oud, slap en ronduit vies. We hadden twee keer Suzuki besteld wat bestaat uit varkensgehakt. Er lagen drie schijfjes gehakt op een grote bult met gyros (wat we dus niet hebben besteld, staat ook niet op de kaart dat ze dat er bij serveren)!! Het vet droop er af en het vlees was niet op smaak. Tot slot de frietjes die er bij geserveerd werden, deze kwamen uit oud frituurvet, waren slap, vet en smaakten erg vies.

Het meisje van de bediening hebben we maar niet lastig gevallen met onze klachten. We zijn snel vertrokken en moesten 51,65 betalen. Ik vind het zonde van het geld. We hebben bijna niks gehad en gingen misselijk weg.

Het interieur ziet er bij elkaar geraapt uit, vies en het is er zeker niet gezellig!!

Absoluut geen aanrader.