Activiteiten van Polkadot

1. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Da Franco

Ben hier de afgelopen jaren een stuk of vijf keer geweest.
    Laatste keer in mei 2012, geloof ik. En binnenkort weer!
    Heerlijke broodjes als voorgerecht.
    Verder goede hoofdgerechten, met name de pasticio.
    Alleen het ijs en de koffie zijn onder de maat voor een Italiaan.

2. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor 't Poortje van Verlaan

Ik heb hier 3 keer gegeten. Was lekker en goed eten. Een hele klein, knus restaurantje.

3. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Via de Groupon heb ik hier met 4 personen genoten van het Zevengangen brouwersmenu.

We hebben echt heerlijk gegeten.

Het was op een dinsdag in November en het was wel erg rustig. En initieel wilden ze het reserveren beperken tot 18:00 omdat we via Groupon reserveerden, maar gelukkig konden we hun overtuigen, zodat we op een normale tijd ( 19:30 ofzo ) konden komen.

De bediening was een beetje studentikoos, maar wel zeer vriendelijk en ze gaven nog een rondleiding in de oude brouwerij. We hadden een bier-arangement en ook die biertjes waren wel lekker. Ik had toevallig van het nagerecht een foto gemaakt. Een van de gangen was een kerrie soup. Normaal niet mijn ding, maar deze was echt super!

De normale prijs voor hetzelfde menu is overigens stukken duurder, maar via de Groupon was het goede prijs-kwaliteit

4. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Yakitori & The Sushi's

Hier heb ik twee keer gegeten.
    Lekkere sushi.
    Sfeer is wat minder speciaal, maar het eten is erg goed in elk geval.

5. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Ik heb hier gegeten toen deze net geopend was.
    Echt gaaf ingericht. Goede service, lekkere sushi en zelfs nog lekkere specials.
    De meest goed bevallen special was de eenden-bitterbal.

6. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor De Karpendonkse Hoeve

Via een Groupon 10 gangenmenu deal heb ik hier gegeten.
    We zaten in een zaal met ongeveer 10 tafels en ik vermoed dat daar 9 Groupon gangers bij waren.
    Ik weet niet of je Groupons moet willen bij een sterrenrestaurant.

Echter heb ik er wel heerlijk gegeten.
    Het begon met een lekkere Amuse en vervolgens volgden 10 gangen en daarna nog koffie met bonbons.
    Ik heb er zeker geen spijt van gehad dat ik hier via de Groupon ben gaan eten en vond het een leuke ervaring.

Met een flesje wijn, losse glazen wijn en koffie erbij loopt de rekening wel weer wat op, maar het was het waard.

7. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

Ik ben hier al enkele malen spare ribs gaan eten. Echt heerlijk. De hamburger heb ik ook al eens geprobeerd. Echt groot, maar de ribs zijn hier toch de specialiteit.
    Bediening is OK en snel. Friet en groente is standaard, maar OK.

8. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Mt. Everest

Ik heb hier via de Groupon gegeten.Een 10 gangen deal met 4 personen.

Moet wel erbij zeggen dat ze het geen 10 gangen mogen noemen.
    Het waren er eigenlijk maar 4, waarbij de 3e een uitgebreide hoofdgerecht-gang was.
    Zie foto. Die was lekker.

Over het algemeen was het best lekker.
    Alleen, het nagerecht (ijs) was wel erg simpel voor een restaurant. (zonde, dat haalt het gemiddelde omlaag)

Bediening was vriendelijk. Ik ben wel een beetje verbaasd over de andere, erg hoge recensies.

9. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Café Central
    Internationaal Venlo

Het eetcafe (beneden) heeft goed eten voor een goeie prijs. Niet veel keuze, maar wel lekker. Goede sfeer.

10. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Hemingway

Goed eten voor een lage prijs.
    Het is echt ingericht als een cafe, dus dat zet de sfeer.
    Service is ook goed.

11. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

Hier gisteren met zijn 2en gegeten. De vis-gerelateerde gerechten op de pizza zijn niet vers. (diepvries inkvis) Wel kun je je afvragen wat je voor die prijs kunt verwachten. De andere pizza was een beetje matig. De bediening was redelijk. Ze vroegen hoe het eten was, maar reageerde er nauwelijks op toen we aangaven dat de pizza niet lekker was.
    De sfeer is wel grappig. Veel studenten op de donderdag-pizza-dag. Wel veel kabaal, maar gezellig. De prijs is zeer laag, maar de kwaliteit is niet best, dus die komt uit op een 6.

4,9
  12. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een bericht geschreven voor Jaimy ©
  13. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Caruso II

Dit was echt een afrader. Het restaurant ziet er goed uit en ik had echt zo'n zin een lasagna met een rood wijntje. Echter bleek de lasagna koud te zijn! Niet te geloven. Veel te kort in de oven. Ik dus klagen en uiteindelijk hadden ze hem even terug gelegd, maar ik vond hem nog steeds lauw. Excuses werd ook niet aangeboden. Ook slechte service dus.. Sfeer was slecht omdat er een grote groep koorballen aanwezig was, maar die zullen er uiteraard niet elke avond zitten.

1,2
  14. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Lekkere sushi. Iets minder massaal dan Sumo, maar ook hier moet je reserveren omdat het er meestal volledig vol zit. De kwaliteit van het eten is goed.

15. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Sumo

Goede sushi. Alleen kun je niet ongepland even langslopen omdat het meestal vol zit. Het is erg druk, maar de sushi is lekker en de prijs is goed. We moesten een paar keer best lang wachten.

16. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Shizo

Omdat Sumo en Shabu Shabu al vol zaten (gebeurd vaker), zijn we doorgelopen naar Shizo. Enkele roltrappen en en dan loop je naar binnen. In eerste instantie ziet het er best grappig uit, maar als je een tijd binnen bent, ziet het er toch goedkoop uit. De rauwe sushi ging nog net, maar het warme gedeelte (vlees) e.d. was echt slecht. Alsof ze alleen restvlees hebben. Dit is de slechtste sushi die ik gehad heb.

1,8
  17. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Brave Hendrik
    Internationaal Den Haag

Ik heb hier een paar keer gegeten. Goed eten voor weinig geld. Lekkere spare ribs voor 11 euro. En de Warsteiner van het vat gaat er ook goed in. De locatie best leuk. Een glazen dak, waar dag licht naar binnen valt. Wel snel rumoerig en op een andere doordeweekse dag ineens erg rustig. Maar de kwalliteit was steeds goed.

18. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Bistro Bontje

Matig, maar niet zo slecht als sommigen aangaven.

We waren met zijn tweeen en hadden een groupon. De recenties op deze site schrokken een beetje af en we twijfelden zelfs om de groupon (16 euri) weg te gooien.

Uiteindelijk toch maar gegaan. Personeel was best vriendelijk. We konden kiezen uit 3 soorten spare ribs en hadden zelfs bij besteld.

Friet was redelijk, maar idd slap. Gepofte aardappel was niets op aan te merken. De spare ribs zelf waren redelijk, maar van een een spare rib-specialist mag je beter verwachten.

Ik denk niet dat ik daar nogmaals heen ga, maar zo slecht als anderen beweren was het ook weer niet. De normale prijzen waren overigens best laag.

5,1
  19. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Chang

Ik ben hier pas een keer op een maandagavond geweest. Ik had namelijk van verschillende bekenden gehoord dat het eten daar zo lekker was. Er was niemand binnen, maar we zijn toch naar binnen gelopen.
    De sfeer was goed, alleen zonde dat er verder geen klanten waren. Het eten was zeer goed. Eigenlijk best eenvoudig en weinig groenten, maar goed vlees en super lekkere saus. Ik had varkensvlees met paneang currysaus. Nogmaals, die saus was echt super.

20. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Mei Ling

Standaard chinees. Eten afgehaald. Was best lekker. Restaurant ziet er verder standaard uit, zoals veel Chinese restaurants er uit zien. Soms erg leeg.

Oudere updates

Meer updates