• Lid sinds 10 januari 2011

Limbo

2. Limbo

Romantica Il Gusto

1. Plankie's profielfoto
    Plankie heeft een recensie geschreven voor Limbo
    Mediterraans Emmen

Superlekker gegeten, mooi opgemaakte borden, fijne bediening en ook nog eens prettig geprijsd. Topavond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Plankie's profielfoto
    Plankie vindt Limbo leuk
    Mediterraans Emmen

Plankie

3. Plankie's profielfoto
    Plankie heeft een recensie geschreven voor Romantica Il Gusto

Gisteren warm ontvangen in deze pizzeria.
    We waren er nog nooit geweest en de ontvangst was heel hartelijk.
    We startten met een drankje en er werd direct gevraagd of we er water bij wilden, bijzonder attent. En zo bleef het. De eigenaar hoorde dat een van ons jarig was en ongevraagd, maar wel heel leuk, werd de tekst 'van harte' op een van de borden geschreven. Er was - op een prettige manier - steeds aandacht voor ons.
    Een goed bestelde, maar fout geleverde, pizza werd in een ommezien geruild voor een andere (nieuwe).
    De smaakervaring van de tafelgenoten was wisselend. Dit kan een kwestie van smaak zijn, je kon wel merken dat er aandacht aan gegeven was, maar niet alles leek even goed gelukt.
    Aan het eind van de avond leverde de terloopse opmerking van een van de tafelgenoten over de smakelijke aanblik van het dessert van de buren, een miniproeverij op. Spontaan en lekker!
    Er werd afgesloten met een goede cappuccino.

4. Plankie's profielfoto
    Plankie heeft een recensie geschreven voor Dinercafé De Cerck

Pasgeleden met verschillende collega's gegeten èn geborreld (twee aparte avonden!). Er is veel mogelijk en we hebben genoten (alleen is de raamkant om te zitten wat kouder, maar daar zijn verbeterplannen voor heb ik begrepen).

Ongedwongen sfeer en huiselijk!

5. Plankie's profielfoto
    Plankie heeft een recensie geschreven voor Ni Hao

Met partner en vrienden de dag na Kerst hier uit eten geweest en dus ingecalculeerd dat het niet erg druk zou zijn. Een uiterst vriendelijke gastvrouw zorgde er echter voor dat we ons zeer welkom voelden. Het advies om het verrassingsmenu te kiezen, hebben we opgevolgd en we hebben heerlijk gegeten. Er werd goed naar ons geluisterd als het ging om gerechten die we liever niet op tafel kregen.

Het was tot in de puntjes verzorgd! Een echte aanrader dus!