• Lid sinds 20 december 2017

Bel'air

Blankenberge

Eetcafé Hawaii

Zwolle

Pim van laanen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pim van laanen's profielfoto
    Pim van laanen heeft een recensie geschreven voor Bel'air

Meest waardeloze restaurant van België gevonden! Wat een verschrikkelijke service. Ribbetjes rood koude konninginnehap en een slaatje dat verrot was. Ribbetjes in het begin goed werd steeds roder en het laatste kwart niet meer eetbaar. Ik eet eerst mijn vlees en dan de slaatje maar daar kwam ik gelukkig niet meer aan toe. Na de teleurstelling van de rode ribs kwam ik tot de conclusie dat het slaatje al helemaal niet eetbaar was. Dit aangeven aan de bediening en daar begon het probleem. Te laat aangegeven dat het eten niet goed was ja dat kan ook moeilijk als je er laat achter komt een kwart rib niet eetbaar! Wat doen we met de rekening? Onbeschoft personeel een zeer slechte gastheer die je gewoon uitlacht en een niet normale uitleg van een medewerker bediening! Nee nooit meer ga ik hier naar toe en niemand zou dat ooit nog moeten doen wat een waardeloze tent meest onbeschofte personeel in de horeca je wordt er behandeld als een hond!

2. Pim van laanen's profielfoto
    Pim van laanen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Hawaii

Jawel de slechtste döner tent in Nederland gevonden! Zo weinig vlees in een durum döner heb ik nog nooit gehad! Discussie met de man die in de bediening liep ongelooflijk onbeschoft heb om extra vlees gevraagd maar dit was gewoon rauw en op je open gevouwen durum geflikkert nee nooit meer slechtste tent van Zwolle en een man die niet weet hoe die een zaak moet draaien ongelooflijk! We zitten hier al 24 jaar zei die ja 24 jaar teveel! En je moet niet 24 jaar een zelfde döner rol verkopen bah slechte zaak!
    Ook de verlepte en harde durum vellen die niet eens onder de grill worden getoast hier gaat alles mis wat er maar mis kan gaan! Niet te eten! Opdoeken deze zaak!!!