• Lid sinds 23 februari 2010

Fresh Tasty Asia

Amstelveen

Brasserie Timber's

Aalden

Petra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Fresh Tasty Asia

Wauw, wat een onverwacht leuk en goed restaurant(je)! We waren op zoek naar iets simpels, maar goeds om te lunchen; liepen 'toevallig' langs Tasty Asia, inderdaad een Aziatisch fusion restaurant.

We kozen voor hun lunchaanbieding van 5,50; keuze uit 3 gerecht met koffie of thee; ook kozen we voor sushi. Wat bleek? Deze sushi wordt vers hand gemaakt; grote sushi's en ongelofelijk lekker. We hebben zo genoten. En wat een tegenstelling tot 's avonds, we gingen toen elders sushi eten. Dat was dus gewoon fabriekseten, slechte combinatie van dressing/saus in een salade met tijgergarnalen en aanzienlijk duurder.

Als we weer in Amsterdam zijn, gaan we vermoedelijk zowel voor de lunch als het avondeten naar Tasty Asia, heerlijk!

2. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Brasserie Timber's

Wij zijn bij het familiebuffet geweest op zondag 21 febr 2010: een ramp. De kwaliteit was ver te zoeken en zeer weinig keus. Ons beklag gedaan en zowaar een bevestiging van het personeel gekregen met als reactie: ja, het wordt ons opgelegd, sorry. We werden wel gecompenseerd. Maar de volgende keer gaan we ergens anders.