• Lid sinds 11 mei 2013

De Gebroeders

Doetinchem

Bikken

Doetinchem

Petra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Bikken
    Internationaal Doetinchem

Petra

Ontzettend slechte bediening, niet gastvrij. We zijn door wel 4 verschillende mensen geholpen en uiteindelijk afgerekend bij de 5e.

Spareribs qua vlees en bereiding super, marinade geen succes. Vrij lafjes en smaakloos.
    Salade met kip erg vettig maar qua smaak was de kip lekker gemarineerd.

Wij gaan hier niet meer naar toe, gemiste kans want ze kunnen er zo veel meer uit halen!

2,9
  2. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Het Huys van Frederik Hendrik

Petra

Ondanks dat het er wel redelijk leuk uitziet is het eten niet erg lekker en bijzonder. Jammer dat ze niet met lokale en verse producten werken. Het is echt een moderne 'vreetschuur' maar dan ook nog eens van slechte kwaliteit.
    Fijn is wel dat je kan blijven zitten en het gebracht wordt. Personeel arrogant en niet erg vriendelijk. Eigenaresse is niet een benaderbaar persoon, ze was niet gastvrij. Jammer...

3. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Gebroeders

Petra

Prima gegeten. Simpel, snel klaar en vriendelijk personeel.
    Erg leuk dat ze een amuse hebben bij binnenkomst, voel je je meteen welkom. Er was geen plek meer aan de tafel maar we konden wel in het hoekje aan de bar zitten, super meegedacht!

1 puntje van aandacht: niet in discussie gaan met de klant. We hadden wat brood vooraf en blijkbaar kreeg ik bij de salade ook brood. Ons 1e brood was nog lang niet op dus hoefde we ook niet meer. Vervolgens werd er wel even moeilijk gedaan over dat 2e brood dat we dan niet wouden en dat het 1e brood dan wel op de rekening kwam. Dat was een beetje jammer. Uiteindelijk overigens niet betaald voor het brood.

4. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Gringo's

Bediening:
    Allemaal gladde jongens die niet allemaal het gastheerschap kennen. Naast ons zat een stel dat blijkbaar vaker komt en werd in de watten gelegd. Bij ons werd niet eens gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was. Zelfs om drinken moesten we vragen.

Eten:
    Alles smaakt hetzelfde, erg zout, guacamole lijkt uit een potje te komen en verder wordt er weinig vers zelf gemaakt.

Sfeer:
    Ziet er mooi uit van binnen en een leuk terras aan de voorkant.

Totaal:
    Ondanks dat het er leuk uitziet gaan we hier niet meer naar terug. Eten en service van dermate lage kwaliteit dat het zonde is hier geld aan uit te geven.

2,5