• Lid sinds 11 maart 2012

Salathai

Arnhem

Peter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Salathai

Zijn hier nu voor de vierde keer geweest in de hoop dat het beter is, maar de teleurstelling wordt alleen groter. De kwaliteit is in de loop van de jaren helaas slechter geworden. Wat tomatensaus voor de chinees is, heeft dit restaurant de rode currypasta omarmd als smaakmaker voor alles. Wat eerder met verse en knapperige groente werd afgemaakt, heeft nu laffe zachtgekookte groente die je niet meer kunt plaatsen. Soep die alleen maar scherp is en verdere smaken ontbeert.
    De reserveringen worden niet of half genoteerd. De tafeltjes rondom de ingang zijn bijvoorbeeld geen fijne zitplaatsen. Maar omdat de wensen bij reservering niet worden genoteerd, probeerden ze ons wederom bij de ingang te plaatsen terwijl wij duidelijk hadden aangegeven dat we achterin wilden zitten. Dit was een voorwaarde van onze reservering.
    De bediening weerspiegelt de gastvrijheid die Thaise mensen eigen is absoluut niet. Tijdens ons diner hadden we goed zicht op de rijen met wachtende gasten die compleet genegeerd werden door de medewerkers.
    Kortom; ons zie je er niet meer!

1,9