• Lid sinds 9 juli 2009

Cafetaria Marktzicht

Vaassen

Sardegna

Apeldoorn

Peter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Kapadokya

Peter

Enkele jaren geleden met 4 personen wezen eten. Bijna een uur gewacht op de pizza's die overigens wel van zeer goede kwaliteit waren.

Onlangs hier wezen eten en het was erg goed. We waren met 22 personen en het is ze gelukt alle 22 pizza's tegelijk op te dienen! Petje af! En nog snel ook, na het voorgerecht een kwartiertje maar gewacht.

Personeel is zeer vriendelijk, komt op goed moment drinken aanbieden en is niet bang om af te wijken van de menukaart.

Sfeer is erg goed, enig puntje is dat de airco erg in je nek blaast maar dat mag niet baten.

In een woord voortreffelijk!

2. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marktzicht

Peter

Als groep hier enkele zaterdagen eten gehaald.

Vrijwel elke keer was er iets vergeten en dat al bij bestellingen voor maar 4 a 5 personen. Bij contact opnemen moesten we maar terugkomen of volgende keer wat extra's krijgen.

Wat betreft wisselgeld is hier nog veel te leren, krijg soms te weinig terug maar het is ook wel gebeurd dat ik meer wisselgeld kreeg dan ik contant gegeven had.

Verder wel redelijk vriendelijk personeel, onlangs de zaak verbouwd wat zeker een mooie verbetering is.

5,7
  3. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Sardegna

Erg goed gegeten hier.
    Leuk personeel wat wel tegen een lolletje kan.
    Doen niet moeilijk over meer of minder ingredienten, en deze worden ook niet verrekend op rekening.

Goede sfeer in het restaurant, deze zat ook helemaal volgereserveerd, en dat voor een woensdagavond.

Wel was het erg krap in de zaak, veel tafels en stoelen voor het oppervlak.

Verder erg goed, ik ga hier wel vaker komen.