• Lid sinds 8 juni 2012

Peter Waterlander heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bediening: leuk, vriendelijk, gastvrij en professioneel. Aandacht voor de klant staat hier hoog in het vaandel!
    Eten: ruime keuze, bijzonder lekker en ruim voldoende!
    Interieur, mooie kruizing tussen huiskamer cafe en eetcafe. Vandaag was het buiten koud en binnen lekker warm. Donker interieur, mooi uitgelicht. Perzische tafelkleden met sfeervolle verlichting.
    Kortom, eten in Heerenveen, mis dit niet!

2. Kim Jacobi

Personeel en eigenaar zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Eten is top en heel vers! De sfeer is huiselijk en knus door de "oude" inrichting. Zeker een aanrader!

3. Hele mooie, zeer uitgebreide menukaart. Voor elk wat wils en het wordt geserveerd zoals je het wilt, pittig of minder pittig.

De bediening is gastvrij en vrolijk en Peter is een uitstekende gastheer, die geheel op eigen wijze veel zorg en aandacht besteed aan zijn gasten.

De sfeer is, net als het eten, uitstekend!

4. Fam. van der Duim

Al meerdere malen in 2014 hier gegeten. De bediening is geweldig, het eten, met name glutenvrij, is echt geweldig. Onze dochter is erg gevoelig voor eten waarin gluten zijn verwerkt. Bij deze eetgelegenheid wordt niet een spoortje gluten toegevoegd indien hier melding van wordt gemaakt. Er wordt speciaal aandacht aan besteed om dit 'probleem' uit te sluiten. Beslist een aanrader voor wie eens lekker wilt eten.

5. Op 20 juli 2014 hier gegeten. Mijn vrouw spare-ribs, ik de varkenshaas. Als nagerecht de dame-blanche.
    Wat geweldig lekker gegeten! Echt aan te bevelen!

6. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door S Bakker voor Spoorzicht leuk

S Bakker

Gisteravond heerlijk gegeten bij Spoorzicht in Heerenveen! Een super leuke, ontspannen en huiselijke sfeer! Er was meer dan genoeg en je kon er altijd wat bij vragen. Regelmatig kwamen ze even langs om te vragen of het smaakte. Nou dat deed het! De spareribs is een aanrader! Ook de biefstuk en de kipfilet was heerlijk klaar gemaakt. We hebben een top avond gehad. Ze verdienen hier een dikke 10!!! En we komen zeker terug!!

7. andre en bernard uit leiden

Bij toeval lazen we op internet de recenties van eetcafe Spoorzicht. Kan dat dachten wij een restaurant met zulke hoge cijfers? Ja dat kan en nog heel terecht ook. Niets was te veel gezegd. De biefstuk hebben we met de goede kant van het mes gesneden, maar dat was omdat we niet konden wachten en niet omdat hij niet mals genoeg was om hem met de achterkant te snijden. We hebben niet alleen heerlijk gegeten, maar ook een fantastische avond gehad. Dank jullie wel!

8. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door Steeman voor Spoorzicht leuk

Spontaan dit restaurant bezocht, sfeer op vrijdag uitstekend, personeel zeer attent, eten voortreffelijk mn de spareribs, onbeperkt eten op vrijdag, waren van sublieme kwaliteit. Tot ziens op 2e kerstdag!

9. Laat ik dit zeggen voor Heerenveen is het een aanwinst, echt een leuk en goed restaurant niet duur maar super heerlijk eten. Ik heb al van meerdere restaurants gezegd daar moet je een keer gaan eten maar nog nooit 1 uit mijn eigen woonplaats en ja ik moet zeggen dit is een aanrader. Goed eten, grote portie's, gezellig, goede bediening. Ja wat wil je nog meer. Peter ons ga je zeker snel weer terug zien, succes verder.

10. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door Suzan voor Spoorzicht leuk

Heerlijk gegeten, fantastische bediening. Creatief, er is geen "nee" te koop, ook al staat het niet op de kaart. Ontspannen sfeer. Spareribs, biefstuk, echt een aanrader. Kids willen morgen wel weer.

11. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door De Grijze Dijf voor Spoorzicht leuk

De Grijze Dijf

Hier vragen ze niet naar een compliment met een gesloten vraag als: "Alles naar wens"?? Ze vragen hoe het smaakt, hebben aandacht voor de gast en vooral voor het eten. De biefstukken zijn zo zacht dat je ze als het ware met je vork kunt snijden. Probeer het maar, het lukt, alleen niet zo dom zijn om Well Done te bestellen, dan maar zo'n tafellaken van een schnitzel. De bediening is net als de biefstuk! Je bent er echt even weg van... Eet ze.

12. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door afke schotanus voor Spoorzicht leuk

We hebben heerlijk gegeten en we hebben een zeer gezellige avond gehad. Onze kleindochter vond het er ook geweldig. Dankjewel personeel en Peter! Gr. fam Schotanus

13. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door Ciska voor Spoorzicht leuk

Super lekker gegeten en was super lekker lekker, buikje vol gegeten. Super service. Echt een aanrader voor mensen die gezellig willen eten. En peter bedankt ook voor het glas.

14. Katie, Sonja, Petra en Linda

Nog aan het nagenieten van een super gezellige zaterdagavond in spoorzicht. Heerlijk gegeten, goede en zeer gezellige bediening. Wat een sfeertje!

Bedankt Peter, tot volgend jaar bij het WK allround schaatsen

De oranje geklede westerlingen :)

15. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door Jacob voor Spoorzicht leuk

Wij hebben heerlijk gegeten in dit café-restaurant met een prima bediening en een geweldige sfeer. Een adres om vaker naar toe te gaan, onze complimenten voor het geheel.

16. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door MvanIwaarden voor Spoorzicht leuk

MvanIwaarden

In tijden niet zo heerlijk gegeten als bij Spoorzicht! Ruime porties en leuke bijgerechten. Letterlijk een schnitzel die over je bord hangt :-) kortom, een leuke tent als je van grote porties lekker eten houdt.

17. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door Jaap Jan voor Spoorzicht leuk

Een zeer mooi café net buiten het centrum van Heerenveen. Ik was onder de indruk van het fraai ingerichte café met een geheel uit koper getrokken toog die echt een eyecatcher is. De bediening is zeer vriendelijk en je hoeft niet bang te zijn dat je te weinig eten krijgt. Het menu is relatief simpel, maar een uitstekende kwaliteit en presentatie. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding is erg goed.

18. Peter Waterlander 's profielfoto
    Peter Waterlander vindt de recensie door EdL voor Spoorzicht leuk

EdL

Gezellig eetcafé net buiten het centrum super kwaliteit en ongedwongen sfeer.
    De black Angus was echt voortreffelijk net als de bediening.
    Zeker een aanrader wanneer je in de buurt bent van Heerenveen.