• Lid sinds 14 december 2017

Koi Asian Food

Goes

Mondriaan Cafetaria

Duiven

Peter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Napa Italia

De eerste keer was een superervaring. Een hele lekkere special, gezellig en ongedwongen in een (binnen) leuk pand. Helaas is het iedere keer daarna iets minder geworden. Steeds wel vriendelijk personeel, het pand is gebleven. De pizza’s vallen steeds meer tegen. Ik had de quattro salumi met oa guancialo. Dit is kennelijk speciaal met als gevolg dat ik de 3 flinters met een zaklampje moest zoeken. Het was zo weinig dat ik eigenlijk niet eens weet hoe het nu precies smaakt. Dat is echt jammer!

2. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Koi Asian Food

Het eten is over het algemeen erg lekker. Wel is duidelijk dat het geen ‘all you can eat’ is. Na 5 rondjes wordt duidelijk gemaakt dat het genoeg is. Vind ik vreemd (er was nog zeker 20 minuten over).

Het bestellen via je telefoon ipv aankruisen op een papiertje vind ik geen verbetering. Juist in een restaurant zou ik de telefoon van de tafel willen hebben. Het leven wordt er al genoeg door beheerst met dank aan alle ‘social’ apps

3. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Mondriaan Cafetaria

Het ziet er wat kaal uit. Corona helpt hier natuurlijk niet aan mee. De friet en saté saus zijn heel lekker. Ook met Corona is het niet mogelijk om je eten in de snackbar op te eten. Het is wel handig om te vragen of er servetjes en een vorkje mee moeten.

4. Peter's profielfoto
    Peter vindt Mondriaan Cafetaria leuk

Peter

5. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Vuur
    Internationaal Baarn

Met het werk hier gegeten. We zaten in een aparte ruimte en die zag er erg gezellig uit. Het eten en de service waren helaas niet van het bijbehorende niveau. Een hoop gebakken lucht en poeha, waar maar weinig van te proeven was. Een marbré van gerookte ganzenborst en eendenlever met truffel van konijnenrilette en confit van ui klinkt geweldig. Dat moet toch een smaakexplosie zijn. Nou, niet dus! Het had bij wijze van spreken uit de reeks (delicieux) diepvriesgerechten kunnen zijn. De gebraden ossenhaas was heerlijk. Alleen had ik geluk dat ik een mooi stuk had, terwijl juist mijn “baas” een raar stuk van het uiteinde kreeg. Dit stuk kun je überhaupt niet sereren! Het dessert was op punten prima, maar of die kruimels het waard waren om te vermelden betwijfel ik. Kortom, een gemengd gevoel. Op een paar punten goed, een paar meh. V.w.b. service. Er werd echt niet opgelet of je nog drinken had. Ook verwacht ik in een dergelijk restaurant bij iedere gang de vraag te krijgen of je iets anders wilt drinken. En vond ik het personeel niet vriendelijk. Tsja, en stukjes van borden mag op dit niveau toch echt niet.

4,7
  6. Peter's profielfoto
    Peter vindt Vuur niet leuk
    Internationaal Baarn

Peter

7. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Sea Palace
    Chinees-Indisch Amsterdam

Gisteren (zaterdagavond) hier gegeten. Na de wat rommelige start zaten we op zich prima. Toen mijn moeder vroeg of er een garderobe was werd er naar de stoelleuning gewezen. Daar kan die jas toch? Terwijl er beneden echt een garderobe blijkt te zijn. Allemaal een hoofdgerecht gekozen. De gerechten waren allemaal lekker van smaak. Alleen bij de mie met kip was de kip kennelijk verdwaald. Het was echt zoeken. Terwijl de mie met garnalen rijkelijk was gevuld. M.n. de gefrituurde kippendij in zoetzure saus was erg lekker met heerlijk grof gesneden knapperige groenten. Helaas ging het met het dessert mis. Ik had een dessert met rode biet wat pas bij het aan de tafel brengen van de overige desserts niet meer beschikbaar bleek te zijn. Dat kan gebeuren, maar kom dan aub eerst terug om dat te melden. Vervolgens kreeg de ene dame onderuit de zak van de andere dame hoe ze dat toch fout had kunnen doen, en dat midden in het restaurant. Niet chic! Ondanks het lekkere eten zou ik hier niet meer terug heen gaan. Dit m.n. door het gedrag van het personeel. Naast de al beschreven voorvallen het wegrukken van de pot chinese thee, om dan wel weer een nieuwe neer te zetten (maar dat kan ook door dit even netjes te zeggen/ vragen) en het gevoel na het hoofdgerecht weggekeken te worden zonder te vragen of we nog iets wilde gebruiken.

6,1
  8. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Brasserie Plancius

Met veel verbazing door de recensies heen gelezen. Is het echt zo wisselvallig? Dan hebben wij heel veel geluk gehad!

Wij hebben heerlijk gegeten met maar een paar echt kleine minpuntjes. Een beetje teveel sla bij de zalmtartaar en ik had wat fruit verwacht bij de sorbet. Niet helemaal terecht misschien, want meestal wordt dit natuurlijk aangegeven. Nu zag het er wat kaal uit.

Maar daar tegenover stond echt lekker eten, meer dan genoeg en op alle punten lekker op smaak. Met lekkere jusjes, lekkere sausjes die de gerechten mooi aanvulde. De bediening was niet heel ervaren maar compenseerde dit door vriendelijkheid, enthousiasme en snelheid.

Ook de sfeer was prima met een heel gevarieerd gezelschap.

Als ik nog eens in de buurt ben is de kans groot dat ik weer binnenloop.