• Lid sinds 4 februari 2016

RUNG

Arnhem

1. Paulien's profielfoto
    Paulien vindt de recensie door Paulien voor RUNG leuk

Geweldig lekker gegeten! Zelf eet ik veganistisch, maar dat is geen probleem bij Rung. Eten was erg vers. Borden leuk opgemaakt. De smaken waren zo vol en puur. Echt genieten! Een aanrader!

2. Paulien's profielfoto
    Paulien vindt de recensie door Paulien voor de Leeren Doedel leuk

Vandaag wezen eten bij de Leeren Doedel. Prachtige en sfeervolle inrichting, vlotte aardige bediening en een vriendelijke gastheer. Prijs kwaliteit voor het eten is top en de kinderen hadden het geweldig naar de zin. Weinig restaurants waar er zo aan de kinderen gedacht wordt. Echt even ontspannen op deze manier. Wij komen zeker nog eens terug!

3. Paulien's profielfoto
    Paulien heeft een recensie geschreven voor Timber's
    Nederlands Braamt

Zo lekker gegeten! Ik had van tevoren gebeld voor de veganistische maaltijd. Echt groot compliment voor de chef! Lekkerste maaltijd ever :) en mooi opgemaakt. Ik was helemaal happy! Voor de kids genoeg te doen. Mooi terras. Heel gezellig aan het water. Fijne bediening. Echt genieten!

4. Paulien's profielfoto
    Paulien heeft een recensie geschreven voor RUNG

5. Paulien's profielfoto
    Paulien heeft een recensie geschreven voor de Leeren Doedel