• Lid sinds 27 januari 2014

't Zusje

Helmond

La Pasta

Schijndel

patrick van de kruijs heeft nog geen foto toegevoegd

1. patrick van de kruijs's profielfoto
    patrick van de kruijs heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Na veel goede dingen gehoord te hebben zijn we met goede moed naar dit restaurant gegaan. Maar wat een tegenvaller. Wij vonden het allemaal vrij simpel. 't Zusje is gewoon een opgepimpte kroeg. Het meest irritante vonden we dat als ons glas nog niet half leeg was, ze al kwamen vragen of we iets te drinken wilden. Het was te duidelijk dat ze veel drank wilden slijten, levert natuurlijk goed op. Voor ons was dit dus de laatste keer helaas.

2. patrick van de kruijs's profielfoto
    patrick van de kruijs heeft een recensie geschreven voor La Pasta

Afgelopen zaterdag naar la pasta geweest. We hadden gekozen voor de reis door italie waar we hoge verwachtingen van hadden na alle recensies die we gelezen hadden. Het is ons een beetje tegengevallen. Als eerste kregen we een amuse, een beetje glibberspul wat nergens naar smaakte met een stukje zalm wat het goed moest maken. Daarna het voorgerecht, een soort ham met een meloenbolletje, mozarella met tomaat en een basicilicumblaadje en iets wat leek op rosbief. Dit eten wij thuis ook, maar dan lekkerder. Daarna 3 kleine porties pasta, ging wel, niets speciaals. Toen kwam er een stukje lamsvlees met een jus van ganzelever wat op zich niet verkeerd smaakte, er zaten alleen teveel peesjes in. En als toetje tiramisu die wat flauw smaakte, iets van een mousse met bosbessen erop direct uit de supermarkt en nog een creme brulee, uit de supermarkt smaakt ie beter. En als laatste een kaasplankje wat op zich wel smaakte, maar daar kan verders niet veel verkeerds aan gedaan worden. Wij zeggen niet dat het slecht was, maar alles kan wel een beetje smaakvoller en mooier opgediend worden, zeker als je 105 euro af moet rekenen voor 2 personen incl frisdrank, dus geen wijn genomen, en daarna nog honger hebt. Dus ik denk niet dat wij hier nog terug gaan.

6,3