• Lid sinds 20 januari 2010

Boxtel

Patrick en Esther Rodrigus heeft nog geen foto toegevoegd

1. Patrick en Esther Rodrigus's profielfoto
    Patrick en Esther Rodrigus heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Afgelopen zaterdag wilden we hier gaan eten. Er was binnen nog net een tafeltje vrij. Zaten naast de bar in een hoek met nog een tafeltje van 4 naast ons. Er kwam niemand van de bediening, niet om te vragen wat we wilden drinken, niet om de kaart te brengen, we zaten in een vergeten hoek blijkbaar. Na 15 minuten komt er een serveerster met de vraag of wij plus de tafel naast ons al een aperitief hadden gekregen? Nee dus. Oh dat zou ze direct gaan halen. Maar geen aperitief. Na weer 10 minuten komt er een collega aan de tafel naast ons vragen of ze wat wilden drinken. Die vertelden dat er een aperitief onderweg was..... die zou nog komen zei zij. Die gasten bestelden drinken, aan ons werd niets gevraagd. Na weer 5 minuten werd er aan hun tafel brood neergezet, bij ons niets. We hebben nog 5 minuten zitten wachten en zijn toen maar opgestapt. Blijkbaar waren we een paar muurbloempjes. Zeker geen aanrader dus! Ontzettend chaotische bediening, totaal geen structuur. Over het eten hier kunnen wij dus geen oordeel geven.

2. Patrick en Esther Rodrigus's profielfoto
    Patrick en Esther Rodrigus heeft een recensie geschreven voor El Popo

Afgelopen weekend gegeten. Erg lekker eten, leuke en vlotte bediening. Het personeel hier weet hoe met klanten om te gaan. Complimenten. We hebben erg genoten van de gerechten. Veel keus.

3. Patrick en Esther Rodrigus's profielfoto
    Patrick en Esther Rodrigus heeft een recensie geschreven voor Auberge van Boxtel

Sfeervol ingericht restaurant met een perfecte bediening en heerlijk eten tegen een uitstekende prijs/ kwaliteitverhouding.

Zeer betaalbaar.

Echt een aanrader.