• Lid sinds 29 juli 2022

Sinbad

Assen
  2. Sinbad

Assen

Patricia Punter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Patricia Punter's profielfoto
    Patricia Punter heeft een recensie geschreven voor Sinbad

1 ster niet waard!
    We hebben 2x een durum besteld, mijn dochter neemt 1 hap en heeft gelijkt een stuk plastic in haar mond. Heen gebeld, 1e man wist van niks, had het niet gemaakt, kwam weinig interesse vanaf. Hij ging de eigenaar vragen, situatie uitgelegd, naar was vanaf zijn kant niet mogelijk zou dan een fout vanaf de slager zijn, hij had het alleen verwarmd. Dus niet zijn fout. Wat mijn probleem was en ik moest maar met een oplossing komen. Meneer bleef maar door ratelen over dat het niet zijn fout was. Vanavond een nieuwe laten bezorgen was ook geen optie, was te laat om nog 1 te maken, aldus eigenaar. (was geopend tot 01:00, moment van bellen 00:15). Morgen was het enigste wat mogelijk was. Adres werd slecht herhaald, 'eigenaar' onbeleefd en heeft bruut opgehangen. Wij bestellen hier in ieder geval NOOIT weer! Wees gewaarschuwd.

2. Patricia Punter's profielfoto
    Patricia Punter vindt de recensie door Mirela voor Sinbad leuk
    Italiaans Assen

Een keer besteld, eten was veel later gekomen dan het moest komen, ok kan gebeuren. Daarna pizza's besteld, gevraagd om een halve kip hawai en halve shoarma, kreeg ik geen kiphawai maar gewone kip. Wederom nog voor de laatste keer gaan bestellen en dus ook echt de allerlaatste keer, het eten kwam weer veel te laat, het zou in een klein uurtje komen, maar het kwam na anderhalf uur, kreeg via de telefoon korting, maar bij de bezorger dus niet, lekkere communicatie. Daarbij sloeg de bezorger bijna het raam in vanwege zijn gebonk. Ook vroeg ik om extra doorgebakken aardappelschijfjes, maar die waren zo slap als wat dat ik die niet eens gegeten heb. Ik heb Sinbad gebeld en gezegd dat het echt een drama is en dat in nooit meer in mijn leven wat bij Sinbad zal bestellen. Ik ben geen zeur, maar als ik bij een 3e keer niet normaal mijn eten krijg wat ik graag wil, dan is het voor mij echt klaar!

3. Patricia Punter's profielfoto
    Patricia Punter vindt Sinbad niet leuk