• Lid sinds 1 juni 2016

1. pand13's profielfoto
    pand13 vindt Pand 13 leuk

2. pand13's profielfoto
    Van restaurant

Hallo Nicolette, wij vinden het heel vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Het is ons drukste weekend van het jaar ivm de kerstmarkt. Dat is natuurlijk geen excuus maar het personeel zit er dan een beetje doorheen. Excuses voor dit voorval en we hopen het alsnog een keertje te kunnen goed maken. We beloven dat we dan wel scherp zijn!

3. pand13's profielfoto
    Van restaurant

Ik heb een keer ergens een hamburger gekregen die zeer droog was, maar toen ik dat melde kreeg ik gewoon een nieuwe en een dessert van het huis. Misschien moet Jiska de volgende keer dat even aangeven bij de ober of kok, i.p.v. achteraf te bekritiseren.

4. pand13's profielfoto
    pand13 vindt de recensie door Martin voor Pand 13 leuk
    Nederlands Haarlem

Heerlijk gegeten. Persoonlijke bediening. Had iets meer speciaalbieren aan de tap verwacht.

5. pand13's profielfoto
    pand13 vindt de recensie door Vanessa voor Pand 13 leuk
    Nederlands Haarlem

Het was erg gezellig en super lekker eten! De bediening was ook aardig en goed.

6. pand13's profielfoto
    pand13 vindt de recensie door Mireille voor Pand 13 leuk

Mireille

Gezellige accomodatie. Bediening is top. Aandacht voor de wijnen en de gerechten. Wil je een borrel met een hapje of wil je een volwaardige maaltijd. Beiden is mogelijk!

7. pand13's profielfoto
    Van restaurant

Hallo Lisette, wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. We hebben meerdere entrecote verkocht en dit is voor het eerst dat we dit horen. Het kan gebeuren dat iets uit de keuken komt wat niet naar de smaak van onze gasten is. Op het moment zelf kunnen we hier nog iets aan doen en nu rest alleen onze excuses. Hopelijk tot de volgende keer voor een betere ervaring.

8. pand13's profielfoto

Hoi Chantal,
    Dat vervelend om te horen.
    Uiteraard streven wij ernaar de zelfde kwaliteit te bieden. Helaas kan het gebeuren dat een tafel niet zo loopt als je zou willen en dat betreuren wij. Wel fijn dat je ons nog een kans geeft om het goed te maken.

9. pand13's profielfoto
    pand13 heeft Pand 13 toegevoegd als favoriet restaurant