Bij de C

Restaurant Noor

Bloemendaal

Casa del Moro

Haarlem

P. Tijger heeft nog geen foto toegevoegd

1. P. Tijger's profielfoto
    P. Tijger heeft een recensie geschreven voor Bij de C

Mooie inrichting, maar jammer van het uitzicht op de duinen. Smaak van het eten goed, porties minimaal. Bediening redelijk, prijs/kwaliteitsverhouding niet ok.
    Wees alert want op onze rekening werd bijna 12 eu teveel in rekening gebracht!

5,3
  2. P. Tijger's profielfoto
    P. Tijger heeft een recensie geschreven voor Restaurant Noor

Onlangs hier gegeten met social deal, maar dit was teleurstellend. Er is maar weinig keus zonder bijbetaling en de porties zijn karig en passen in een 5- of 6-gangenmenu i.p.v. 3 gangen. De bediening die avond was vriendelijk, maar zeer traag en onprofessioneel. Op verzoek van social deal hebben wij een recensie geschreven maar alleen de positieve recensies worden geplaatst (ter beoordeling van het restaurant) en dus heeft recenseren weinig zin!

5,9
  3. P. Tijger's profielfoto
    P. Tijger heeft een recensie geschreven voor La Villetta

Helaas heeft dit restaurant sinds kort een andere eigenaar en dat was goed te merken. De voorgerechten werden te koud opgediend, de warme gerechten op koude borden en dus niet goed warm. De pesto leek niet vers gemaakt en het nagerecht, dat uit 4 verschillende gerechten bestond, op een bord bij elkaar gezet, hetgeen niet echt professioneel oogde. Ook troffen wij een stukje karton in het ijs aan.
    De prijs van de drankjes is aan de hoge kant (€ 3,50 voor een dl witte huiswijn en €5,-- voor een glas bier van 4 dl ) voor dit type restaurant vinden wij teveel.
    Wij misten ook de gezellige sfeer die de vorige eigenaar erin bracht met z'n woorden Italiaans enz. Jammer!

4. P. Tijger's profielfoto
    P. Tijger heeft een recensie geschreven voor Casa del Moro

Hier terecht gekomen via de Iens diner deal: 17,50 voor een 3-gangenmenu incl. aperitief EN koffie/thee.Als aperitief namen we een glas wijn en een pilsje. Vooraf namen we de rijkgevulde vissoep, lekker maar van een vulling was nauwelijks sprake. De Tajine met vis ging na enkele happen al tegenstaan, zo machtig was deze. De fruitsalade bestond vnl. uit stukjes appel en een paar druiven. Geheel volgens de deal bestelden we nadien een kop koffie. Toen we af wilden rekenen moesten we toch het aperitief betalen, omdat - volgens de eigenaar - het óf een aperitief óf koffie/thee zou zijn, maar dit is dus tegen de afspraak.
    Wij vinden dit onfatsoenlijk en komen hier dan ook nooit meer!
    Gegeten op: 17 augustus 2013.

4,5
  5. P. Tijger's profielfoto
    P. Tijger heeft een recensie geschreven voor Subliem
    Internationaal Haarlem

Onze ervaring in deze zeer krappe eetgelegenheid (eigenlijk staan er teveel tafeltjes):

- er wordt heerlijk gekookt.

- de bediening is correct maar het gaat niet van harte allemaal.

- er wordt behoorlijk "geduwd" om meer te verkopen dan je wilt, niet alleen met de drank maar ook met de (prijzige) koffie.

- voor het brood met kruidenboter bij het aperitief moet betaald worden, hetgeen op ons niet erg gastvrij overkomt.