• Lid sinds 24 april 2012

Zilli

Arnhem

Pizza di Mama

Harderwijk

oud Wezeper heeft nog geen foto toegevoegd

1. oud Wezeper's profielfoto
    oud Wezeper heeft een recensie geschreven voor Zilli
    Italiaans Arnhem

Ja, wat zal ik ervan zeggen. Gammele stoelen, onkundige bediening, lange wachttijden, prijzig. Kleine amuse of stokbrood van het huis kan er niet vanaf. Bij de soep nog geen stukje brood. Smaak Ossobuco erg vlak, maar toch de volgende ochtend nog een bijsmaak, weet niet wat ze erdoor hadden gedaan. Drie personen een toetje, twee personen koffie. Koffie was allang op voor de toetjes kwamen. Voor ons niet weer, in ieder geval.

5,9
  2. oud Wezeper's profielfoto
    oud Wezeper heeft een recensie geschreven voor Pizza di Mama

Gisteravond hier weer eens een soepje en een pizza gegeten. Allebei heerlijk. Verwacht geen luxe restaurant maar wanneer je een liefhebber bent van pizza: zeker een keer proberen. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Met kleine kinderen zeker een aanrader (heb ik niet meer, maar wel gehad).

3. oud Wezeper's profielfoto
    oud Wezeper heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Hattem

Afgelopen zondag nog weer eens lekker Peking Eend gegeten bij Kota Rodja in Hattem; omdat we toch in de buurt waren. In onze herinnering (15-20 jaar terug)was dit een goed restaurant. En dat is het nog steeds.. de kwaliteit van het eten is erg goed en de bediening is vriendelijk. Een aanrader !