• Lid sinds 1 maart 2012

1. Brasserie de Conversatie

Uden

Olaf van Hoof heeft nog geen foto toegevoegd

1. Olaf van Hoof's profielfoto
    Olaf van Hoof vindt Brasserie de Conversatie leuk

Olaf van Hoof

2. Olaf van Hoof's profielfoto
    Olaf van Hoof heeft gereageerd op een recensie van Brasserie de Conversatie

Beste Rini, wat super vervelend, dat moet een misverstand betreffen. Bij deze uitgenodigd om te komen genieten van 2 gebakjes met verse koffie / chocolademelk op onze rekening. En uiteraard we laten de bordjes staan, beloofd! Mailt u mij even als u in de buurt bent? dan zorg ik dat we er een extra fijn moment van maken.
    Olaf@deconversatie.nl

3. Olaf van Hoof's profielfoto
    Olaf van Hoof heeft gereageerd op een recensie van Brasserie de Conversatie

Diny ,dank voor uw oprechte reactie.
    Sinds 3 weken hebben wij een kakelverse splinternieuwe menukaart. Wellicht bent u binnenkort in de gelegenheid deze eens te komen proeven. Voor wat betreft de asperge soep, het seizoen zit er (voor ons) echt op. Uiteraard hebben we naast onze soepen in de kaart, altijd een fijne seizoen soep!
    Tot snel

4. Ineke Vd Geijn

Samen met cilia heb ik van een heerlijke high tea (Arabisch) mogen genieten. Het waren allemaal lekkere gerechtjes en soms ook verrassend. Het werd mooi uitgeserveerd op leuke passende borden met lekkere thee uit ook een mooi theekannetje.

Kortom smaakvol, sfeervol (lekker buiten in de zon) en prima bediening.

5. Olaf van Hoof's profielfoto
    Olaf van Hoof vindt de recensie door Daphne voor Brasserie de Conversatie leuk

Helemaal top!! High tea, lunch of zomaar even iets drinken. Altijd heerlijk en top verzorgd!

6. Olaf van Hoof's profielfoto

Beste Marie-Jose,
    Dank voor uw reactie, wij sterven altijd naar 100% tevreden gasten. Ook deze recensie helpt ons eventueel iets aan te passen om te verbeteren.
    Graag nodig ik u uit voor 2 personen high tea naar keuze.
    Met vriendelijke groet Olaf

7. Olaf van Hoof's profielfoto